مستند قائد الحشد؛ شهید ابومهدی المهندس

دریافت ویدئو
دانلود فایلاندازه
فایل مستند قائد الحشد؛ شهید ابومهدی المهندس259.48 مگابایت
مستند قائد الحشد؛ ضمن پرداختن به معرفی شخصیت ناشناخته ابومهدی المهندس به روایتی جذاب و نزدیک به شهید حاج قاسم سلیمانی پرداخته است.

مستند قائد الحشد؛ شهید ابومهدی المهندس

مستند قائد الحشد؛ ضمن پرداختن به معرفی شخصیت ناشناخته شهید ابومهدی المهندس، به روایتی جذاب و نزدیک به سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی پرداخته است.

کارگردان : مهدی لارویی | تهیه کننده حقیقی : سیدهاشم موسوی | گروه سنی : عمومی | موضوع : استکبارستیزی | مدت زمان : 63 دقیقه 

مستند قائد الحشد (ابومهدی المهندس)

خلاصه مستند «قائد الحشد» :

«جمال ابراهیمی» که از مخالفین صدام بود در جوانی از عراق به کویت رفت تا مخفیانه با رژیم صدام مبارزه کند. او با آغاز جنگ ایران و عراق، به عنوان فرمانده سپاه بدر به مبارزات خود علیه رژیم بعثی صدام پرداخت. پس از سال ها او با لقب ابومهدی المهندس به عنوان بزرگترین فرمانده ی جهادی عراق به خانه بازگشت. ابومهدی و حاج قاسم که دو یار جدایی ناپذیر بودند با شروع شدن جنگ توسط داعش، به کمک مردم عراق رفتند، تا باردیگر دوشادوش علیه دشمن بجنگند. دو یاری که علاوه بر دل هایشان، گوشت و خونشان با حمله تروریستی آمریکا بهم آمیخت. این مستند، ضمن پرداختن به معرفی شخصیت ناشناخته ابومهدی المهندس به روایتی جذاب و نزدیک به شهید حاج قاسم سلیمانی پرداخته است.

مستند قائد الحشد (ابومهدی المهندس)

  مجموعه فیلمهای جشنواره عمار که در سایت ضیاءالصالحین منتشر میشوند، از دبیرخانه جشنواره مردمی عمار مجوز اکران دارند.

Share