رازهای پشت پرده فتنه با رمز مهسا امینی (استاد شجاعی و استاد عباسی)

دریافت ویدئو
«رازهای پشت پرده فتنه با رمز مهسا امینی» در بیانات استاد محمد شجاعی و استاد محسن عباسی ولدی

رازهای پشت پرده فتنه با رمز مهسا امینی (استاد شجاعی و استاد عباسی)

سومین کلیپ از سری کلیپهای تبیینی ماجرای مهسا امینی و فتنه جدید دشمنان انقلاب با اسم رمز نام ایشان، با عنوان «رازهای پشت پرده فتنه با رمز مهسا امینی» در بیانات استاد محمد شجاعی و استاد محسن عباسی ولدی منتشر شد.

برای دسترسی به سایر کلیپهای «ماجرای مهسا امینی» به این بخش مراجعه نمایید.

❖ فــرافکنـــی، یک سـاز و کار پدافنـدی است که عـلاوه بـر روابــط فــردی و اجتمـاعـی، در نبـرد تمـــدنها و خصوصــاً، در استفـــاده از ابــــزار رســانــــــه، بسیــار کـاربـــــرد دارد.

❖ در نبـــــرد تمـــدنها، تمــدنی برنـــــده خواهــد بـــود که مـــدل مــؤفقــی را ارائـــه دهـــد! و بتــوانــــد آن را تـوســـط ابـــزار رســـانه، بــه جـــوامـــع بشـــری بشنـاسـانـــد!

❖ غـــرب کــه خــود را در رویـارویی بـا جنگ روسیــه و اوکـــــراین، در یـک بـحـــــران بـی سـابقـــه انـرژی دیـد به طــــوری کـه بــه استفـــاده از زغـــــــال سـنـگـــها و ســوختهای فسیــلی پنــاه آورد، تخـریب جـدّی و فروپاشـی هیبت پوشالی اش را بسیار نزدیک احساس کرد.

❖ از سویی، موفقیت نسخه ی مقـاومت در ایـران در چهـل ســال اخیـر، در رویـارویی با تحریم ها و جنگهـــای مستقیـــم (عــراق) و غیــرمستقیــم (سوریــه)، وحشت غــرب را از ایـن مـقــايـســه بــرانگــیخت؛ بـه صــورتی که ایـــران هم اکنون، صاحب یک مدل مؤفق و قابـل ارائه تمــدنی در دنیـاست که قادر است در بحث تمدن سازی و نبـرد تمـــدنها، پیشگام و جریان ساز باشد!

❖ از همـه خطـرناک تر اینکه شـــواهـد ثابـت مـی کننــد محــور ثبات در الگوی مقاومت ایـــران، رهبــری ایــران بــوده است، نـــه دولتـــها... کـه غالبــاً دولتـــها خـــود مانـع بـزرگی بر سر راه این مــــدل بـوده انـد!

❖ وحشت غـرب از فهـم این مسـائل توسط مــردم دنیـــا، و شنـــاختــه شــدن ابعــاد شخصیتی و علمی رهبر ایران، خود یکی از انگیزه های مهــم در استفــاده از شــرایط حــاضــر، بـــرای فـعـــال کـردن گروهکهای تجـزيـه طـلـب و نیـز سلب امنیّت ملی در حادثه فوت خانم مهسا امینی است.

❖ از سویـــی، اتفــاق غيـــرعــادی اربعيـــن، که تمــام قــوانین اداره جــوامــع را در هم شکستـــه، به عنـــــوان یک مــدل الهـــى مـؤفـق، با محـوریت متخصص معصـــوم، بـه ثبــات رسیـــده و یک تهــدیـد جـدّی و فوری برای غـــرب محســوب می شود!

❖ ایـن جاسـت کـه :

۱ـ انگیزه ی ورود غرب به جنگ شناختی، که بستر اصلی آن، رسانــــه ها هستنـد برای اعتمادزدایی و ناامیدی از مدل مؤفق ایران
۲ـ ضــرورت ورود مــا بـه جـهــاد تبييـن به عنـــــوان ضــــدحملـــــه در ایــن جنــــگ، مشخص می شود.

❖ اینکــه مــا چقــــدر در ایـن پـازل، درگیــــر احسـاسـات شـــدیم و بـــرای عملکــــــرد اشتبـــاه یک مسئــول يـا نـهــاد رفتاری را بــروز دادیــم که دقیقـاً رفتار مـورد انتـظار دشمـــن بـــرای مـؤفقیت در فــرافکنــــی خــویـش بــــوده اسـت، نشــان می دهـد کـه مــا چقـــدر قــــدرت تحلیـل در نـــــوع موضـع گيـــری هایمــان داشتــه ايم.

❖ مسئله غرب، مسئله دفــاع از حقــوق زنـان در کشـوری دیگر نیست! که اگر می توانست، این داعیه را در ممالک خــویش به اجــــرا می گـــذاشت! و یا در این جــریان، با تمام توان رسانــــه ای خویش که در تمام این سالها، سابقه نداشته، به میدان نمی آمد! قبل از هر موضع گیری، فقط یکبار از خـودمـان بپرسیــم آیا خـودم در آینـده قربانی این موضع گیری ام خواهم بود یـــــا خیـــــــــــر؟

Share