بیانیه تشکیلات مردمی ضیاءالصالحین در حمایت از حاج طالع باقرزاده

حاج طالع باقرزاده؛
بیانیه تشکیلات مردمی ضیاءالصالحین در حمایت از حاج طالع باقرزاده
تشکیلات ضیاءالصالحین در حمایت از حرکت استشهادی حاج طالع باقرزاده در مقابل توهین به مقدسات و خدای متعال توسط ماموران امنیتی ج.آذربایجان، بیانیه ای صادر کرد.

بیانیه تشکیلات مردمی ضیاءالصالحین در حمایت از حاج طالع باقرزاده

به گزارش خبرنگار ضیاءالصالحین، متن بیانیه تشکیلات مردمی ضیاءالصالحین در حمایت از حرکت استشهادی حاج طالع باقرزاده در اعتراض به توهین مأموران امنیتی جمهوری آذربایجان به مقدسات و ساحت مقدس خداوند تبارک و تعالی، بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

مردم عزیز و غیور مسلمان آذربایجان؛

بدینوسیله به اطلاع می رساند که اقدام استشهادی رهبر جنبش اتحادیه خلق مسلمان، حاج طالع باقرزاده یک حرکت الهی و حسینی در عصر حاضر است که وجدان های خفته در خواب غفلت را به بیداری و حرکت در مسیر إلی الله فرا می خواند.

لذا برای اینکه در قیامت در برابر امام حسین علیه السلام و ائمه اطهار علیهم السلام و شهدا و منادیان راه حق سرافکنده نباشیم، باید هر اقدام متناسبی را که لازم است و از دستمان برمی آید، نسبت به عمال کفر و ستمگر حاکمیت دیکتاتور جمهوری آذربایجان که با غاصبان و اشغالگران قدس شریف، اسرائیل خونخوار و کودک کش دست به یکی کرده و نسبت به خدا و دین خدا اینگونه بی شرمانه هتاکی و گستاخی نموده اند، ساکت و آرام ننشینیم و در فضای مجازی و حقیقی پاسخی شایسته و بایسته به رفتارهای ظالمانه حاکمان بی شرم جمهوری آذربایجان داده باشیم.

درباره حاج طالع باقرزاده اگر تاکنون ساکت و بی تفاوت نشسته ایم، به عمق کلام و روح الهی حرف های او توجه کرده و این شمع راه حق را دریابیم و به ندای «هل من ناصر» شهید زنده آذربایجان که در امتداد قیام عاشورا در مقابل ظلم به پا خاسته لبیک گفته و از دین خدا و مبارزان جبهه حق دفاع کنیم.

باشد که خداوند متعال او و همرزمانش را برای اسلام حفظ کرده و همه ما را در زمره زمینه سازان ظهور آخرین منجی بشریت قرار دهد إن شاءالله

و من الله التوفیق
تشکیلات مردمی ضیاء الصالحین

30 خردادماه 1401 
20 iyun 2022

بیانیه تشکیلات مردمی ضیاءالصالحین در حمایت از حاج طالع باقرزاده

⮜ فیلم مستند نار و انار - اسلام خواهی در آذربایجان

Share

دیدگاه‌ها

لعنت خدا بر علیف صهیونیست