حاج طالع باقرزاده کیست؟/ چرایی اعتصاب غذا

دریافت ویدئو
دانلود فایلاندازه
فایل حاج طالع باقرزاده کیست؟7.29 مگابایت
معرفی رهبر جنبش اتحاد مسلمانان در جمهوری آذربایجان (مسلمان بیرلیی)، حاج طالع باقرزاده

حاج طالع باقرزاده کیست؟/ چرایی اعتصاب غذا

کلیپ «حاج طالع باقرزاده کیست؟» به معرفی رهبر جنبش اتحاد مسلمانان در جمهوری آذربایجان (مسلمان بیرلیی)، حاج طالع باقرزاده می پردازد، این کلیپ توسط واحد سیاسی بنیاد فرهنگی تربیتی ضیاءالصالحین در حوزه آذربایجان و قفقاز تولید و منتشر شد.

حاج طالع باقرزاده کیست؟

اخیرا رژیم الهام علی‌اف با دستگیری تعدادی از فعالان سیاسی آنها را به شدت شکنجه کرده و ضمن شکنجه برای عذاب روانی بیشتر به الله و مقدسات دین فحش و ناسزاگویی کرده‌اند. در پی این اقدام طالع باقرزاده که عالم دینی محبوس در زندان آذربایجان است که به 20 سال حبس محکوم شده برای اعتراض به توهین سیستماتیک رژیم صهیونیستی الهام علی‌اف به مقدسات شروع به اعتصاب غذا کرده و اعلام داشته هست که تا مجازات عاملین این جنایات دست از اعتصاب نخواهد کشید.

این اعتصاب 14 روز هست که ادامه دارد و چندین زندانی دیگر هم به این اعتصاب غذا پیوسته‌اند و حال جسمی آنها خیلی وخیم گزارش شده است.

جالب است بدانید که رسانه های باکو در کج فهمی آشکار، اعلام حمایت های رسانه ای و دینی جمهوری اسلامی ایران از حاج طالع باقرزاده و سایر معترضان به اهانت به مقدسات در جمهوری آذربایجان را ناشی از دشمنی ایران با رژیم صهیونیستی و به اصطلاح غیرقابل پذیرش بودن نتیجه جنگ دوم قراباغ برای ایران، قلمداد کردند!

 

لطفاً نظرات و بازخوردهای خودتان را با ما و سایر کاربران سایت ضیاءالصالحین به اشتراک بگذارید.

Share