خوشنویسی دعای روز نوزدهم ماه رمضان + متن، ترجمه و تفسیر

خوشنویسی دعای روز نوزدهم ماه رمضان

خوشنویسی دعای روز نوزدهم ماه رمضان + متن، ترجمه و تفسیر

خوشنویسی دعای روز نوزدهم ماه مبارک رمضان به خط مهدی پورعسکری

شب نوزدهم ماه مبارک رمضان یکی از با عظمت ترین شب های ماه رمضان و آغاز شب های قدر است. در این شب که از هزار شب برتر است، به اذن پروردگار فرشته ها به زمین فرود می آیند و به محضر امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) رسیده و تقدیر هر فرد برای آن حضرت مشخص می شود. در این بخش از دعاهای ماه رمضان، دعای روز نوزدهم ماه مبارک رمضان را آورده ایم:

متن و ترجمه دعای روز نوزدهم ماه رمضان :

اللهمّ وفّرْ فیهِ حَظّی من بَرَکاتِهِ وسَهّلْ سَبیلی الی خَیْراتِهِ ولا تَحْرِمْنی قَبولَ حَسَناتِهِ یا هادیاً الی الحَقّ المُبین.

خدایا زیاد بگردان در آن بهره مرا از برکاتش وآسان کن راه مرا به سوی خیرهایش ومحروم نکن ما را از پذیرفتن نیکیهایش ای راهنمای به سوی حـق آشکار ( مفاتیح الجنان )

برای دسترسی به ادامه «خوشنویسی دعاهای روزانه ماه رمضان» اینجا کلیک کنید

توجه : برای مشاهده تصاویر در ابعاد اصلی و بزرگ تر روی آن ها کلیک کنید.

برای دانلود و دریافت تصاویر از فایلهای با کیفیت بالای پیوستی استفاده نمایید.

برای دریافت تصویر، یک صلوات برای تعجیل در ظهور امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) بفرستید.

خوشنویسی دعای روز نوزدهم ماه رمضان + متن، ترجمه و تفسیر

مطالب مرتبط و پیشنهادی :

ویژه نامه شب و روز نوزدهم ماه مبارک رمضان

تفسیر دعای روز نوزدهم ماه رمضان

در این دعا می گوییم خدایا کاری کن که از برکات ماه رمضان بهره بسیار ببرم. خواندن دعا، عبادت کردن، تلاوت قرآن و قرائت دعاهایی مانند ابوحمزه از برکات رمضان است. برای استفاده از برکات ماه رمضان باید هنگام سحر بیدار شد و دعا خواند و عبادت کرد. برای رسیدن به بهره ماه رمضان که معنوی است، باید دعا کرد.

رمضان خیرات بسیاری دارد ما در این دعا می گوییم خدایا راه من به سمت خیرات ماه رمضان را آسان کن. افطاری دادن به افراد فقیر ، باخبر شدن از حال همسایه ، کمک به همسایه فقیر و... خیرات و از کارهای ثواب است.

در این دعا می گوییم خدایا من را از قبول حسنات محروم نکن. خدایا به من کمک کن که در این ماه کارهای خطا مانند دروغ و غیبت انجام ندهم زیرا گناهان حسنات و ثواب را از بین می برد. غیبت کردن، دروغ گفتن، نگاه کردن به نامحرم، گمان بد به کسی زدن باعث می شود که حسنات آدمی از بین برود.

در فراز پایانی دعای روز نوزدهم ماه رمضان می گوییم خدایا ای خدایی که راهنمای ما به سوی حـق آشکار هستی این چند دعا را درباره ما مستجاب بفرما.

کلمات کلیدی: 
پدیدآورنده: 
Share