خوشنویسی دعای روز ششم ماه رمضان + متن، ترجمه و تفسیر

خوشنویسی دعای روز ششم ماه رمضان
فایل: 

خوشنویسی دعای روز ششم ماه رمضان + متن، ترجمه و تفسیر

خوشنویسی دعای روز ششم ماه مبارک رمضان به خط مهدی پورعسکری

دعا در ماه رمضان ، ماه خدا عالیترین مکتب سازنده برای پرورش روح پاک و قلب سلیم و نیت خالصانه و بی شائبه است. مضامین دعاها در ماه رمضان باید از کیفیت و عمق بالایی برخوردار باشد پس چقدر خوب است در هر روز از این ماه دعایی را بخوانیم. در ادامه این بخش از دعاهای ماه رمضان، دعای روز ششم ماه مبارک رمضان را آورده ایم.

متن و ترجمه دعای روز ششم ماه رمضان :

" اللهمّ لا تَخْذِلْنی فیهِ لِتَعَرّضِ مَعْصِیتِکَ ولا تَضْرِبْنی بِسیاطِ نَقْمَتِکَ  وزَحْزحْنی فیهِ من موجِباتِ  سَخَطِکَ بِمَنّکَ وأیادیکَ یا مُنْتهی رَغْبـةَ الرّاغبینَ "

خدایا در این روز مرا به نفس سرکشم، وامگذار تا پی طغیان و نارضایتی تو روم و مرا با تازیانه خشم و غضبت ادب مکن، مرا از موجبات ناخرسندیت، بر کنار بدار، به حق مهربانی و نعمت نوازیت، ای نهایت آرزوی مشتاقان.

برای دسترسی به ادامه «خوشنویسی دعاهای روزانه ماه رمضان» اینجا کلیک کنید

توجه : برای مشاهده تصاویر در ابعاد اصلی و بزرگ تر روی آن ها کلیک کنید.

برای دانلود و دریافت تصاویر از فایلهای با کیفیت بالای پیوستی استفاده نمایید.

برای دریافت تصویر، یک صلوات برای تعجیل در ظهور امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) بفرستید.

خوشنویسی دعای روز ششم ماه رمضان + متن، ترجمه و تفسیر

مطالب مرتبط و پیشنهادی :

ویژه نامه شب و روز ششم ماه مبارک رمضان

تفسیر دعای روز ششم ماه رمضان

در این دعا می گوییم خدایا، من را به واسطه تعرض گناه خوارم نکن. افرادی گناهکار خوار هستند حتی اگر دارای تحصیلات و لباس فاخر و... باشند. عبادت و بندگی آدم را عزیز می کنندو باعث می شود تا محبت آن شخص به مقدار بسیار زیادی در دل دیگران باشد.

در این دعا می گوییم خدایا من را به تازیانه عذابت نزن، در برخی جوامع عذاب خداوند نازل می شود اما برخی کارها و شفاعت امامان بلاها را دفع می کند.

در این دعا می گوییم خدایا من را از موجبات سخطت دور گردان، چیزهایی که موجب سخط توست. برخی گناهان خدا را به غضب می آورد و آن گاه خدا با اینکه ارحم الراحمین است، قسم می خورد که به عزت و جلال خودم دیگر تو را آمرزش نمی کنم.

در این دعا می گوییم ای خدایی که منتهای رغبت مشتاقان هستی به حق احسان و نعمت هایی که به من داده ای، این چند دعا را درباره من مستجاب کن. 

پدیدآورنده: 
Share