کاشت گیاهان دارویی در بدن انسان

تعداد کلمات ۳۳۱ / زمان تقریبی مطالعه : ۴ دقیقه
کاشت گیاهان دارویی در بدن انسان
دانشمندان آمریکایی یک کارخانه داروسازی به اندازه سر سوزن را در داخل بدن انسان برای درمان سرطان ایجاد می‌ کنند.

کاشت گیاهان دارویی در بدن انسان

در این بخش از ضیاءالصالحین، قصد داریم گیاهان دارویی که در بدن انسان برای درمان سرطان کاشت می کنند را معرفی کنیم. با ما همراه باشید تا در مورد کاشت گیاهان دارویی در بدن انسان بیشتر بدانید.

کاشت گیاهان دارویی در بدن انسان

محققان برای تزریق مستقیم دوزهای مورد نیاز برای کشتن سلول های سرطانی، فناوری جدیدی را برای درمان سرطان تخمدان و روده بزرگ ابداع کرده اند. بعنوان بخشی از تکنیک جدید، که هنوز در مرحله آزمایش روی موش هاست، «کارخانه های داروسازی» در داخل بدن کاشته می شوند تا دوزهای مداوم «اینترلوکین-۲»، یک ماده طبیعی که گلبول های سفید خون را برای مبارزه با سلول های سرطانی فعال می کند، به بدن بدهند.

گزارش شده است که اینترلوکین ۲ نوعی سیتوکین است، دسته ای از پروتئین ها که در سیستم ایمنی بدن ترشح می شود و برای شناسایی و مبارزه با بیماری ها استفاده می شود و این ماده برای استفاده در درمان بیماری ها از سازمان غذا و داروی آمریکا تاییدیه دریافت کرده است.

تیم مطالعه از دانشگاه رایس در هیوستون ایالات متحده، تأیید می کند که کارخانه های نانو داروسازی شکل و اندازه دانه های کوچکی دارند که می توانند از طریق جراحی های ساده در داخل بدن کاشته شوند. هر قرص حاوی سلول هایی است که می توانند اینترلوکین تولید کنند و برای محافظت در یک ظرف بیرونی قرار می گیرند.

وب سایت «مدیکال اکسپرس» که در زمینه تحقیقات پزشکی تخصص دارد، به نقل از امید فیسه، محقق در زمینه مهندسی زیستی، اعلام کرد که آزمایش این فناوری جدید بر روی انسان در پاییز آینده آغاز می شود، زیرا تیم تحقیقاتی وی هنوز در حال بررسی چگونگی انجام این کار هستند.

 "کارخانه های میکرو دارو" روزانه دوزهایی از دارو را تا زمان از بین بردن سلول های سرطانی تولید می کنند، پس از تعیین دوز صحیح و تعداد کارخانه های کاشت در داخل بدن، موفق به از بین بردن سلول های سرطانی در صد در صد حیواناتی که تحت آزمایش قرار گرفتند، شدیم.

کاشت گیاهان دارویی در بدن انسان

منبع: القدس العربی

Share