از معیارهای نامزد اصلح؛ توان اجرایی و همت جهادی

این کلیپ صوتی شامل بیانات حضرت آیت الله خامنه ای پیرامون معیارهای انتخاب اصلح در انتخابات ریاست جمهوری است.

از معیارهای نامزد اصلح؛ توان اجرایی و همت جهادی

از معیارهای نامزد اصلح؛ توان اجرایی و همت جهادی این کلیپ صوتی شامل بیانات حضرت آیت الله خامنه ای پیرامون معیارهای انتخاب اصلح در انتخابات ریاست جمهوری است.

از معیارهای نامزد اصلح؛ توان اجرایی و همت جهادی

بخش هایی از بیانات رهبر انقلاب اسلامی که در این کلیپ می شنوید:

هدف ملت ایران چگونه تأمین خواهد شد؟ با دو عامل، این هدف تأمین میشود: یک عامل این است که انتخابات، انتخابات گرم و پرشوری باشد؛ افراد زیاد شرکت کنند، مردم با شور و شوق شرکت کنند، بیایند پای صندوقها. دوم اینکه این انتخابات منتهی شود به انتخاب یک انسان شایسته وارسته باعزمِ مؤمنِ انقلابیِ با همت جهادی. با این دو چیز، مقصود ملت ایران حاصل میشود.(بیانات در دیدار اقشار مختلف مردم ۱۳۹۲/۰۲/۲۵)

هر کسی که در خود صلاحیتی احساس میکند و کار اجرائی بلد است، می آید و خود را در معرض انتخاب مردم میگذارد. اداره مملکت و کار اجرائی، کار کوچکی نیست. کارهای بزرگ و بارهای سنگینی بر دوش مجریان سطوح بالاست. ممکن است کسانی که در سطوح دیگری کار میکنند، ابعاد این سنگینی را هم بعضاً تشخیص ندهند که چقدر این بار سنگین است. آن کسانی که وارد میدان میشوند، باید کسانی باشند که در خود توانائیِ کشیدن این بار را بیابند.(بیانات در دیدار مردم قم ۱۳۹۱/۱۰/۱۹)

اصلح کسی است که بتواند این بارِ عظیم را بر دوش بگیرد؛ هر کسی نمی تواند این بار را بر دوش بگیرد؛ نشاط و حوصله و همت و قدرتِ لازم و هوشمندی لازم دارد. البته هر کس صلاحیتش در مراکز قانونی تأیید شود، صالح است؛ اما باید در بین صالح ها گشت و صالح تر را پیدا و او را انتخاب کرد. این، هنر شما مردم است.(بیانات در دیدار مردم شهرستان جیرفت ۱۳۸۴/۰۲/۱۷)

این مدت بیست ساله، یعنی چهار برنامه پنج ساله. اولین برنامه، امسال آغاز خواهد شد. در آغاز برنامه، یک مدیریت کارآمد، با کفایت و پُرنشاط باید سر کار باشد تا بتواند سازه های این برنامه را مستحکم و استوار کند و پایه های این برنامه را بطور عمیق و محکم پی ریزی کند. اهمیت این انتخابات در این است که ملت ایران می خواهد مدیری را انتخاب کند که بتواند موانع اجرای برنامه را از سر راه ملت ایران بردارد؛ مثل بولدوزری که موانع را برمی دارد تا جاده یی را صاف کند.(بیانات در دیدار زائرین و مجاورین حرم مطهر رضوی ۱۳۸۴/۰۱/۰۱)

امروز بزرگترین مبارزه با آمریکا کار کردن در این کشور است؛ کار، کار، تلاش، مجاهدت برای اصلاح امور کشور. این بزرگترین مبارزه با آمریکاست.(بیانات در دیدار اعضای ستادهای نمازجمعه ۱۳۸۱/۰۵/۰۵)

از معیارهای نامزد اصلح؛ توان اجرایی و همت جهادی

بیشتر بخوانید:
ویژه نامه انتخابهای تمدن ساز / ویژه انتخابات
 تبیین وظایف مسئولان انتخابات در بيانات مقام معظم رهبری
نامزدهای انتخابات بخوانند + احادیث

Share