عشق به امام زمان ارواحنا فداه - استاد فاطمی نیا (ره) + متن

بیانات ارزشمند آیت الله سید عبدالله فاطمی نیا (ره) با موضوع «عشق به امام زمان (عجل الله تعالی فرجه)»

عشق به امام زمان ارواحنا فداه - استاد فاطمی نیا (ره) + متن

بیانات ارزشمند آیت الله سید عبدالله فاطمی نیا رضوان الله با موضوع «عشق به امام زمان (عجل الله تعالی فرجه)» / مدت زمان سخنرانی : 33 دقیقه

عشق به امام زمان (عجل الله تعالی) - استاد فاطمی نیا (ره) + متن

متن سخنرانی : عشق به امام زمان (عجل الله تعالی فرجه) / استاد فاطمی نیا (ره)

در زمان ما عده ای با دشمنی از نام ائمه علیهم السلام سوء استفاده کرده و برای مطرح کردن خود به دیگران می گویند که با امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف ارتباط دارند. عشق ما به امام آسیب پذیر است و ما به وسیله ی دشمنان مدام در حال رصد شدن هستیم. شیعیان باید در تمام جهان الگو باشند چرا که بدی یا خوبی آنها را به ائمه علیهم السلام نسبت خواهند داد.

امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف به دلایل روشنی مبنی بر امکان و وقوع دیده می شوند. مطالعه ای در تاریخ نشان می دهد که افراد بسیاری از خواص با ایشان در ارتباط بوده و امام را ملاقات می کردند. اما این دیدار اتفاقی به وجود می آید و زمان و مکان مشخصی ندارد تا بندگان این ها را به خود نسبت ندهند. امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف دیداری عام خواهند داشت که در زمان ظهور محقق خواهد شد.

یکی از نکاتی که در مورد دیدار با امام وجود دارد این است که امام در زمانِ دیدار، فرد را تصرف می کنند تا ایشان را نشناسند و این اراده ی امام است. در تاریخ موارد بسیاری از این دیدارها ثبت شده است که معمولا برای خواص اتفاق افتاده است.

عشق به امام زمان (عجل الله تعالی) - استاد فاطمی نیا (ره) + متن

ویژه نامه های مرتبط :

ویژه نامه چند رسانه ای مهدویت​

ویژه نامه نرم افزاری معارف مهدویت

میلاد امام زمان علیه السلام - ویژه نامه منجی موجود

  

Share