زمزمۀ تلقین میّت یهودی ها در گوش الهام علی اف

موضوع: 
یادداشتی از سردبیر سایت ضیاءالصالحین؛
زمزمۀ تلقین میّت یهودی ها در گوش الهام علی اف
آیا این احمق درجۀ یک، حقیقتاً نمی داند و یا خود را به نفهمی زده است که بازی توهمی زنگه زور، به منظور قطع روابط زمینی ایران با اوراسیا طراحی شده است؟!

زمزمۀ تلقین میّت یهودی ها در گوش الهام علی اف

سایت آخار.آذ از قول توفیق ذوالفقاروف، وزیر خارجۀ سابق رژیم صهیونیستی جمهوری آذربایجان نوشته است:

«دوستی عجیبی است، این طور نیست؟ من نمی دانم آیا ارمنستان این فریبکاری ایران را احساس نمی کند؟! آن گونه که من متوجه شده ام به نظر می رسد اگر کریدور زنگه زور از خاک ارمنستان بگذرد، علیه ایران محسوب می شود؛ اما اگر از خاک ایران عبور کند، به نفع او خواهد بود.»

جداً که این مقامات جمهوری آذربایجان در پررویی رتبۀ اول دنیا را دارند.

آیا این احمق درجۀ یک، حقیقتاً نمی داند و یا خود را به نفهمی زده است که بازی توهمی زنگه زور، به منظور قطع روابط زمینی ایران با اوراسیا طراحی شده است و پشت آن اهداف شوم رژیم جعلی و موقت صهیونیستی و روباه پیر در اجرای طرح خیالی «دالان تورانی ناتو» خوابیده است؟!

پس لازم می دانیم در قبال این یاوه گویی ها به آنها یادآور شویم که مگر این رژیم شما نبود که خاک ارمنستان را از آن خود می دانست و ارمنستان را آذربایجان غربی معرفی می کرد؟!

حالا با این ترفند و حقه بازی کثیف سعی دارید بازی های سیاسی ناتو و رژیم کودک کش یا به عبارتی ارباب تان را به اجرا در آورید؟! این که شما درکی از آیندۀ خود ندارید و نمی فهمید، تقصیر ما نیست؛ ولی به رسم همسایگی؛

من آنچه شرط بلاغ است با تو می گویم / تو خواه از سخنم پند گیر و خواه ملال }سعدی، مواعظ، قصاید، قصیدهٔ شمارهٔ ۳۶ - پند و موعظة}

هر چند که در مورد شماها بارها آزمودیم و به خوبی می دانیم:

محل قابل و آنگه نصیحت قائل / چو گوش هوش نباشد چه سود حسن مقال }سعدی، مواعظ، قصاید، قصیدهٔ شمارهٔ ۳۶ - پند و موعظة{

با این همه بازهم می گوییم:

«اِسْمَعْ اِفْهَمْ یا الهامَ بْنَ حیدر»{بشنو و بفهم ای الهام پسر حیدر}

بهتر است این را بدانید این زمزمه ها و تلقین هایی که در گوش شماها خوانده می شود و شما سرمستانه و با غرور آن را حماسۀ یکّه تازی مظفر}لقبی که سران رژیم ج.آذربایجان بعد از جنگ دوم قره باغ به الهام علی اف داده اند.{ می پندارید؛ «تلقین میت»ی بیش نیست؛ ولیکن به ساز ناکوک انگلستان حقیر و به سبک و شیوۀ یهودیان پیر خوانده شده است!

«ثُمَّ اعْلَمْ یا الهامَ بْنَ حیدر»}سپس بدان ای الهام پسر حیدر{

هرچند که شما اهل قرآن و نماز نیستید؛ ولی گاه به گاهی به منظور استفاده در بالای نیزه ها در لب مرز و زمانی نیز برای لفاظی های خود اسمی از آن می برید گویا که روزی یک جزء قرآن ختم می کنید؛ ولی علی رغم آن ریاکاری ها و عوام فریبی ها، بد نیست آیه ای از قرآن را برای تان متذکر شویم تا به اربابان یهودی تان بگویید تاریخ را خوب بخوانند و به یاد آورند:

«وَمَكَرُوا وَمَكَرَ اللهُ ۖ وَاللهُ خَيْرُ الْمَاكِرِينَ.»}آیه 54 سوره آل عمران{

چو نيرنگ كردند قوم يهود / خدا نيز مكرى بر آنها نمود

خدا بهترين ماكران است و بس / كند مكر بهتر ز هرگونه كس {ترجمه منظوم قرآن، امید مجد، صفحه 57}

و نیز یک نکتۀ دیگر هم وجود دارد:

مگر این شما نبودید که تا دیروز روابط ایران با ارمنستان را که یک رابطۀ عادی سیاسی در همسایگی بود به عنوان دشمنی علیه آذربایجان در بوق و کرنا می کردید؟! اکنون شما را چه شده است که رابطۀ همین ارمنستان با خواهر ناتنی تان، ترکیه را یک رابطۀ صمیمی و به دور از تمام حواشی ها قلمداد می کنید؟! آیا احیاناً اربابان تان پیش بینی چنین روزی را نکرده بودند که اگر چنین شد و چنان، چگونه باید توجیه کنید؟!

ما به شما هم اخطار می کنیم تا به خود بیایید و دست از این فرافکنی ها و بازی های کودکانه تان بردارید وگرنه به قول آن دوستی که می گفت:

دیگر نبینم لب مرز بیایید و سورۀ فتح بخوانید و الا پایمان به آن سوی مرز برسد، به جای سورۀ «فتح» برایتان «فاتحه» خواهیم خواند.

«أَ فَهِمْتَ يَا الهام؟!»{ای الهام، آیا فهمیدی؟!{

زمزمۀ تلقین میّت یهودی ها در گوش الهام علی اف

جهت دسترسی به سایر یادداشتهای سردبیر سایت ضیاءالصالحین کلیک کنید.

Share