خوشنویسی دعای روز بیست و ششم ماه رمضان + متن، ترجمه و تفسیر

خوشنویسی دعای روز بیست و ششم ماه رمضان

خوشنویسی دعای روز بیست و ششم ماه رمضان + متن، ترجمه و تفسیر

خوشنویسی دعای روز بیست و ششم ماه مبارک رمضان به خط مهدی پورعسکری

هر روز و هر شب ماه مبارک رمضان فرصتی است برای نزدیک تر شدن به خداوند و دوری از گناهان و این فرصت ها با اعمال و ادعیه ای که برای تک تک لحظات این ماه پرفضیلت سفارش شده است برای ما فراهم گشته پس این فرصت ها را غنیمت بشماریم و امروز باهم، در این بخش از سایت ضیاءالصالحین دعای روز بیست و ششم ماه رمضان را قرائت کنیم.

متن و ترجمه دعای روز بیست و ششم ماه رمضان :

«اللَّهُمَّ اجْعَلْ سَعْيِي فِيهِ مَشْكُورا وَ ذَنْبِي فِيهِ مَغْفُورا وَ عَمَلِي فِيهِ مَقْبُولا وَ عَيْبِي فِيهِ مَسْتُورا يَا أَسْمَعَ السَّامِعِينَ »

ترجمه: اى خدا در اين روز سعيم را (در راه طاعتت) بپذير و گناهانم را در اين روز ببخش و عملم را مقبول و عيبم را مستور گردان اى بهترين شنواى دعاى خلق.

برای دسترسی به ادامه «خوشنویسی دعاهای روزانه ماه رمضان» اینجا کلیک کنید

توجه : برای مشاهده تصاویر در ابعاد اصلی و بزرگ تر روی آن ها کلیک کنید.

برای دانلود و دریافت تصاویر از فایلهای با کیفیت بالای پیوستی استفاده نمایید.

برای دریافت تصویر، یک صلوات برای تعجیل در ظهور امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) بفرستید.

خوشنویسی دعای روز بیست و ششم ماه رمضان + متن، ترجمه و تفسیر

مطالب مرتبط و پیشنهادی :

ویژه نامه شب و روز بیست و ششم ماه مبارک رمضان

تفسیر دعای روز بیست و ششم ماه رمضان

از مهم ترين صفات الهی كه اگر نبود، تمام بندگانش اذيت، خجالت و شماتت می شدند، صفت ستار بودن خداوند است كه عيب های بندگانش را می پوشاند.

چه كنيم خداوند زشتی های ما را بپوشاند؟ فردی به رسول خدا(صلی الله علیه وآله) گفت كه می خواهم خداوند عيب هايم را بپوشاند. حضرت فرمود: «عيب های برادرانت را بپوشان تا خداوند عيب های تو را بپوشاند.»[متقی هندی، كنزالعمال، ح 44154]

امام صادق(علیه السلام) فرمود: «همانا خداوند ـ تبارک و تعالی ـ برای بندۀ مؤمنش چهل پناهگاه قرار داده. وقتی به گناهی روی می آورد، يكی از آن پناهگاه ها از او برداشته می شود؛ اما وقتی برادر مؤمنش را رسوا كرد، تمام آن پناهگاه ها از او برداشته شده و بدون پوشش می ماند. پس او را در آسمان ها بر زبان ملائكه و در زمين بر زبان مردم رسوا می سازد.»[ مجلسی، بحار الأنوار، ج 73، ص 361]

کلمات کلیدی: 
پدیدآورنده: 
Share