خوشنویسی دعای روز بیست و سوم ماه رمضان + متن، ترجمه و تفسیر

خوشنویسی دعای روز بیست و سوم ماه رمضان

خوشنویسی دعای روز بیست و سوم ماه رمضان + متن، ترجمه و تفسیر

خوشنویسی دعای روز بیست و سوم ماه مبارک رمضان به خط مهدی پورعسکری

طبق سخنان ائمه معصومین (علیهم السلام) شب قدر یکی از شب های 19، 21 و 23 ماه رمضان است که احتمال شب قدر بودن بیست و سوم بیشتر از دو شب دیگر است. برای روز 23 ماه مبارک رمضان دعا و اعمالی ذکر شده است که ثواب زیادی به همراه دارد. در این بخش از دعاهای ماه رمضان، دعای روز بیست و سوم ماه مبارک رمضان را آورده ایم

متن و ترجمه دعای روز بیست و سوم ماه رمضان :

اللهمّ اغسِلْنی فیهِ من الذُّنوبِ وطَهِّرْنی فیهِ من العُیوبِ وامْتَحِنْ قَلْبی فیهِ بِتَقْوَی القُلوبِ یا مُقیلَ عَثَراتِ المُذْنِبین.

خدایا بشوی مرا در این ماه از گناه وپاکم نما در آن از عیب ها وآزمایش کن دلم را در آن به پرهیزکاری دلها ای چشم پوش لغزشهای گناهکاران. ( مفاتیح الجنان )

برای دسترسی به ادامه «خوشنویسی دعاهای روزانه ماه رمضان» اینجا کلیک کنید

توجه : برای مشاهده تصاویر در ابعاد اصلی و بزرگ تر روی آن ها کلیک کنید.

برای دانلود و دریافت تصاویر از فایلهای با کیفیت بالای پیوستی استفاده نمایید.

برای دریافت تصویر، یک صلوات برای تعجیل در ظهور امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) بفرستید.

خوشنویسی دعای روز بیست و سوم ماه رمضان + متن، ترجمه و تفسیر

مطالب مرتبط و پیشنهادی :

ویژه نامه شب و روز بیست و سوم ماه مبارک رمضان

تفسیر دعای روز بیست و سوم ماه رمضان

در این دعا می گوییم :خدایا ما را  در ماه مبارک رمضان که ماه میهمانی توست، از گناهان شست و شو بده. برای حضور در مهمانی خدا و استفاده از روزه ماه رمضان باید از گناه شست و شو پیدا کنیم. برای پاک شدن از گناه و آمرزش گناهانمان توبه و دعا بسیار موثر است. 

در این دعا می گوییم : خدایا من را از عیب هایم مانند تهمت، غیبت، دروغ، ریا، تکبر، حسد و... پاک کن. عیب ها باعث می شوند که ثواب کامل اعمالمان نوشته نشود.

در این دعا می گوییم :خدایا، دلم را آزمایش کن تا با اهل تقوا هماهنگ شوم. تقوای دل از تقوای زبان بهتر و ارزشمندتر است. دل باتقوا و خدا ترس از زبان با تقوا برتر است.

در این دعا می گوییم : ای خدایی که همه لغزش های گناهکاران را اقاله می کنی، گناهان ما را اقاله کن و ما را بیامرز و این دعاها را درباره ما اجابت کن.  اقاله یعنی اینکه مثلا اگر شما جنسی را خریداری کرده باشید و بعد از مدتی بخواهید آن را پس بدهید، مستحب است که آن کاسب جنس را پس بگیرد.

کلمات کلیدی: 
پدیدآورنده: 
Share