مهمترین ویژگی هیئت مذهبی - استاد پناهیان

دریافت ویدئو
موضوع: 
هیئات مذهبی؛ جایی برای تغییر سرنوشت انسان هاست!

مهمترین ویژگی هیئت مذهبی - حجت الاسلام و المسلمین استاد علیرضا پناهیان

کلیپ تصویری کوتاه با موضوع " مهمترین ویژگی هیئت مذهبی " را در کلام دلنشین حجت الاسلام و المسلمین استاد علیرضا پناهیان به مدت 4 دقیقه و 5 ثانیه تقدیم شما عزیزان می کنیم. این سخنرانی به تاریخ 97/12/02 در حسینیه نارمک ایراد شده است.

 ✦  ❉  ✦​  ❉  ✦  ❉  ✦​  ❉  ✦  ❉  ✦​  ❉  ✦  ❉  ✦​  ❉  ✦  ❉  ✦​

حجت‌ الاسلام و المسلمین علیرضا پناهیان کارشناس مذهبی در یکی از سخنرانی‌ های خود در در حسینیه نارمک تهران درباره ی تاثیر هیئات مذهبی بر سرنوشت و اخلاق انسان، بیاناتی ارائه نمودند.

پناهیان در بخشی از این سخنرانی می گوید: خود را در راه کارهای خوب قرار دهیم. جمعیت‌ های خوب ما را وادار می‌ کنند تا رفتار درستی داشته باشیم. در هیئت دسترسی به اعماق دل بیشتر است. 

هم چنین در این سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین استاد علیرضا پناهیان معتقد است جمیعت ها و هیئت های خوب مذهبی، جایی برای دستگیری و تغییر سرنوشت انسان ها به حساب می آیند.

استاد پناهیان در این کلیپ اشاره ای شیوا به هیئت مذهبی تراز انقلاب اسلامی دارند و معتقدند نیت های شیرین آبدار طلایی محصول حضور در جمعیت های خوب مذهبی است.

 ✦  ❉  ✦​  ❉  ✦  ❉  ✦​  ❉  ✦  ❉  ✦​  ❉  ✦  ❉  ✦​  ❉  ✦  ❉  ✦​

مهمترین ویژگی هیئت مذهبی

جهت دانلود و تماشای فیلم و سریال های بیشتر در موضوعات مختلف و متنوع ( از قبیل فیلم سینمایی - سریال تلویزیونی - انیمیشن و کارتون - سخنرانی - تلاوت قرآن و ... ) می توانید با کلیک روی بنر فوق به سایت فیلم و انیمیشن ضیاءالصالحین مراجعه نمایید.

 ✦  ❉  ✦​  ❉  ✦  ❉  ✦​  ❉  ✦  ❉  ✦​  ❉  ✦  ❉  ✦​  ❉  ✦  ❉  ✦​  ❉  ✦  ❉  ✦​  ❉  ✦  ❉  ✦​

Share