چراگاه شیاطین - حجت الاسلام انصاریان

دریافت ویدئو
دانلود فایلاندازه
فایل چراگاه شیاطین - حجت الاسلام انصاریان37.98 مگابایت
موضوع: 
چراگاه شیاطین - حجت الاسلام انصاریان

چراگاه شیاطین - حجت الاسلام و المسلمین شیخ حسین انصاریان

در این کلیپ کوتاه با موضوع " چراگاه شیاطین​ " در کلام دلنشین حجت الاسلام و المسلمین شیخ حسین انصاریان به مدت 3 دقیقه با ما همراه باشید. در این سخنرانی استاد انصاریان به حدیثی از پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و سلم اشاره می کنند که چگونه مثل پیامبر ببینیم و بشنویم؟

⚜⚜ ⚜ ⚜⚜ ⚜ ⚜⚜ ⚜ ⚜⚜ ⚜ 

و عَمِّرْني ما كانَ‌ عُمري‌ بِذْلَةً في طاعَتِكَ، فإذا كانَ عُمري مَرتَعاً لِلشَّيطانِ فَاقبِضْني إلَيكَ‌. [ صحيفة سجّاديّة : الدعاء ۲۰ ]

 آدمی در رابطه با مصرف کردن سرمایه عمرش بر سر دو راهی است ؛ یا باید لباس عبادت و خدمت خداوند قادر متعال را بپوشد و یا این که عمر خویش را در اختیار ابلیس قرار دهد و عمرش چراگاه شیاطین شود.

اگر انسان لباس خدمت حق را نپوشد و از خداوند و بندگی او فاصله بگیرد، شیطان در مرتع عمر او چَرا می‌ کند. اینجاست که از زبان و گوش و چشم و سایر اعضای سبعه انسان گرفته تا خیال و فکر و اندیشه ی او را به کار می‌ گیرد و مورد سوء استفاده قرار می‌ دهد.

امام علی علیه السلام می فرمایند : آنان در كارشان به ابلیس تكيه كردند و ابلیس هم آنها را دام خود قرار داد. پس در سينه‌ هاى آنان تخم كرد و جوجه گذاشت و به تدريج در خردهاى آنها نفوذ كرد و با چشم‌هايشان نگريست و با زبانشان سخن گفت؛ پس آنان را گرفتار خطاها و لغزش‌ ها كرد و نادرستى را در نظرشان زیبا جلوه داد؛ كارهاى آنها مثل كار كسى است كه ابلیس در قدرتش شريك شده و زبان او را به باطل گويا كرده است. [نهج البلاغه خطبه 7]

چراگاه شیاطین

جهت دانلود و تماشای فیلم و سریال های بیشتر در موضوعات مختلف و متنوع ( از قبیل فیلم های سینمایی - سریال های تلویزیونی - انیمیشن و کارتون - سخنرانی - تلاوت قرآن و ... ) می توانید با کلیک روی بنر فوق به سایت فیلم و انیمیشن ضیاءالصالحین مراجعه نمایید.

Share