سلام علیکم،
برای من این سوال پیش اومده که اگه نسخه کامل الزیارات صحیح است یعنی آقای قاضی اشتباه میخوندن؟! و برعکس اگه نسخه آقای قاضی صحیح هست یعنی آقای صداقت و یه سری علمای دیگه اشتباه میخونن؟!
یادمه یه روایت از معصوم بود که یکی از اصحابشون فکر کنم در دعای غریق تغییری داده بودن یا چیزی اضافه کرده بودن و معصوم تاکید کرده بودن که دقیقا به همون شکلی که ما گفتیم بخونید،نه کم و نه زیاد.
حالا با توجه به این روایت این اختلاف در حدیث قدسی چگونه قابل توجیهه؟
سلام علیکم،
برای من این سوال پیش اومده که اگه نسخه کامل الزیارات صحیح است یعنی آقای قاضی اشتباه میخوندن؟! و برعکس اگه نسخه آقای قاضی صحیح هست یعنی آقای صداقت و یه سری علمای دیگه اشتباه میخونن؟!
یادمه یه روایت از معصوم بود که یکی از اصحابشون فکر کنم در دعای غریق تغییری داده بودن یا چیزی اضافه کرده بودن و معصوم تاکید کرده بودن که دقیقا به همون شکلی که ما گفتیم بخونید،نه کم و نه زیاد.
حالا با توجه به این روایت این اختلاف در حدیث قدسی چگونه قابل توجیهه؟