دانلود فیلم سینمایی تویی که نمی شناختمت

دریافت ویدئو
دانلود فایلاندازه
فایل دانلود فیلم سینمایی تویی که نمی شناختمت267.01 مگابایت
این فیلم شامل سه اپیزود است. اپیزود «دو کبوتر»، «آبی» و «تویی که نمی شناختمت»

دانلود فیلم سینمایی تویی که نمی شناختمت

تویی که نمی‌شناختمت نام فیلمی ایرانی به کارگردانی و نویسندگی ابراهیم سلطانی فر است.این فیلم بر اساس سه داستان با همین نام ها از سید مهدی شجاعی برگرفته از کتاب دو کبوتر،دو پنجره، یک پرواز و ضریح چشم های تو، ساخته است و محصول سال ۱۳۶۹ می باشد.

نویسنده و کارگردان: ابراهیم سلطانی فر بر پایه: سه داستان از سیدمهدی شجاعی موسیقی: سیدمحمد میرزمانی تاریخ‌ انتشار: ۱۳۶۹ مدت زمان: ۸۴ دقیقه ژانر : جنگی- دفاع مقدس

دانلود فیلم سینمایی تویی که نمی شناختمت

فیلمهای بیشتر در: فیلمهای سینمایی دفاع مقدس (دانلود + پخش آنلاین)

خلاصه داستان فیلم تویی که نمی شناختمت

اپیزود اول - دو کبوتر، یک پرواز || دو برادر که به فاصله یک ساعت بعد از هم متولد شده‌اند پدر خود را متقاعد می سازند که با رفتن آن دو به جبهه موافقت کند. در حمله ای ابتدا برادری که یک ساعت زودتر متولد شده هدف گلوله قرار می گیرد و از پا در می آید برادر دیگر نیز موقعی که با آمبولانس جسد برادرش را به پشت جبهه منتقل می کند بر اثر هدف قرار گرفتن آمبولانس جان می بازد.

اپیزود دوم ـ آبی اما به رنگ غروب || زنی با دختر خردسالش منتظر بازگشت شوهرش از جبهه است. در لحظه موعود موقعی که دخترک در کوچه منتظر پدر است شاهد است که دو ناشناس پدرش را ترور می کنند.

اپیزود سوم ـ تویی که نمی شناختمت || رزمنده ای مجروح که فقط یک گلوله در سلاح خود دارد عازم پشت جبهه است. او چهار سرباز عراقی را به اسارت می گیرد و آنها را وادار می سازد که به پشت جبهه بروند. چهار سرباز هراس زده وقتی به پشت جبهه می رسند در می یابند که رزمنده مجروح در نیمه راه از حال رفته و آنها راه را به تنهایی پیموده‌اند.

دانلود فیلم سینمایی تویی که نمی شناختمت

بازیگران فیلم تویی که نمی شناختمت

۱- محمد علیدوست ۲- علی جلیلی باله ۳- اصغر عابدی ۴- نسرین مقدم ۵- حسن قرچه داغی ۶- هوشنگ نادری پور ۷- برادر حقیقت ۸- حسن تحویلی ۹- سمیه میرطاهری ۱۰- فرید نشاط ۱۱- نادر طالب زاده ۱۲- سعید سلطانی ۱۳- حسن سالم ۱۴- حسین سالم

Share

دیدگاه‌ها

حیف هزینه ای که بابت این فیلم شده.
شهدا مقدسند برای معرفیشون اندکی بیشتر تلاش کنند و به مخاطب هم بیشتر احترام بگذارند جسارتا