مواضع باکو در قبال اقدام آنارشیستی یوگنی پریگوژین در روسیه

مواضع باکو در قبال اقدام آنارشیستی یوگنی پریگوژین در روسیه

رسانه‌های باکو به‌ رغم خوشحالی از اقدام آنارشیستی یوگنی پریگوژین، شرور یهودی در ایجاد درگیری داخلی در روسیه و آرزوی فروپاشی روسیه، درباره تبعات جدی‌تر شدن احتمالی نتایج این حرکت هرج‌ومرج‌طلبانه در روسیه برای جمهوری آذربایجان ابراز نگرانی می‌کنند!!

مواضع باکو در قبال اقدام آنارشیستی یوگنی پریگوژین در روسیه

رسانه‌های باکو پریگوژین یهودی را قهرمان و فردی بسیار موفق جلوه می‌دهند و درعین‌حال، از اینکه این شخص یهودی که رسانه‌های غربی بر فاشیست بودن او تأکید کرده‌اند، در صورت دستیابی به قدرت در روسیه چه معامله‌ای با جمهوری آذربایجان خواهد کرد، به‌شدت دچار سردرگمی هستند!!

رسانه‌های باکو، جمهوری آذربایجان را به علت بی‌طرفی روسیه در جنگ ۲۰۲۰ قراباغ و عدم حمایت از نخست‌وزیر غرب‌گرای ارمنستان، مدیون پوتین می‌دانند و از روسیه پسا پوتین به‌شدت در تشویش به سر می‌برند!!
برخی ناظران نیز درباره احتمال بروز وضعیت مشابه برای الهام علی‌اف توسط نزدیکان یهودی‌اش در آینده هشدار می‌دهند و می‌گویند عناصر قدرتمند یهودی به‌هیچ‌وجه قابل‌اعتماد نیستند و در آینده با استفاده از اعتماد صددرصدی الهام علی‌اف و مهربان پاشایوا به نزدیکان یهودی‌شان همانند اعتماد پوتین به نزدیکان یهودی خود از جمله پریگوزین، در جمهوری آذربایجان نیز اوضاع مشابهی ایجاد خواهند کرد!!

Share