متن پیامک تسلیت شهادت آیت الله سید ابراهیم رئیسی

متن پیامک تسلیت شهادت آیت الله سید ابراهیم رئیسی
مجموعه‌ای از متن پیامک تسلیت شهادت آیت الله سید ابراهیم رئیسی

متن پیامک تسلیت شهادت آیت الله سید ابراهیم رئیسی

فقدان ناگهانی و شهادت رئیس جمهور محبوب، آیت الله سید ابراهیم رئیسی، قلب‌های هواداران ایشان را در غم فرو برده است. در این مطلب، مجموعه‌ای از متن پیامک تسلیت شهادت آیت الله سید ابراهیم رئیسی را برای ادای احترام به این شخصیت بزرگوار و تسلی دل بازماندگان ارائه می‌دهیم.

ویژه نامه شهید جمهور | ویژه شهادت آیت الله سید ابراهیم رئیسی

نمونه پیامهای تسلیت رسمی و کوتاه

1- همکاران عزیز،
با نهایت تاثر و تاسف، درگذشت رئیس جمهور محبوب ایران را تسلیت عرض می‌کنیم. امیدواریم خداوند به بازماندگان صبر و شکیبایی عطا فرماید.

2- همکاران گرامی،
شهادت آیت الله ابراهیم رئیسی را به اطلاع می‌رسانیم و به [نام همکار] تسلیت می‌گوییم. برای خانواده محترم ایشان صبر جمیل از خداوند متعال خواستاریم.

3- دوستان و همکاران محترم،
با نهایت تاثر و اندوه، خبر شهادت رئیس جمهور ایران را دریافت کردیم. این ضایعه بزرگ را به [نام همکار] تسلیت عرض کرده و برای یک ایران صبر و آرامش آرزو می‌کنیم.

4- همکار گرامی،
با نهایت تأثر خبر شهادت رئیس جمهور محبوبمان را دریافت کردیم. این ضایعه بزرگ را به شما و خانواده محترمشان تسلیت عرض می‌نماییم. روحشان شاد.

5- همکار عزیز،
درگذشت رئیس جمهور بزرگوارمان را تسلیت عرض می‌کنیم. این ضایعه عظیم را از صمیم قلب به شما تسلیت می‌گوییم و از خداوند برایشان علو درجات مسئلت داریم.

014-shahid-raeesi-www.ziaossalehin.ir-Paiamak-01-Tasliat-vd001_0.jpg

پیامک تسلیت شهادت آیت الله سید ابراهیم رئیسی

6- همکار محترم،
با اندوه فراوان خبر شهادت رئیس جمهور محبوبمان را دریافت کردیم. این ضایعه جبران‌ناپذیر را به شما و تمامی همکاران تسلیت عرض می‌نماییم.

7- همکار گرامی،
خبر شهادت رئیس جمهور عزیزمان قلب‌های ما را اندوهگین کرد. این مصیبت را به شما و خانواده محترمشان تسلیت عرض می‌کنیم و برایشان از خداوند طلب نور داریم.

8- همکار محترم،
با نهایت تأسف خبر شهادت رئیس جمهور محبوبمان را دریافت کردیم. این ضایعه را به شما تسلیت عرض می‌کنیم و برایشان علو درجات و برای بازماندگان صبر آرزو داریم.

9- ملت عزیز ایران،
با نهایت تاسف و تاثر، شهادت رئیس جمهور محبوب، جناب آقای ابراهیم رئیسی را تسلیت عرض می‌نماییم. این ضایعه بزرگ را به خانواده ایشان و همه دوستداران و حامیان ایشان تسلیت عرض می‌کنیم.

10- از صمیم قلب، شهادت جناب آقای ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور محترم را به شما و خانواده گرامی‌تان تسلیت عرض می‌کنم.

11- با نهایت تاسف و تاثر، شهادت رئیس جمهور عزیزمان، ابراهیم رئیسی را به خانواده محترم و ملت عزیز ایران تسلیت عرض می‌نمایم.

12- شهادت رئیس جمهور عزیز، جناب آقای ابراهیم رئیسی را به همه ملت ایران و خانواده گرامی‌اش تسلیت عرض می‌کنم و از خداوند متعال برای ایشان علو درجات مسئلت دارم.

13- شهادت جانسوز رئیس جمهور محترم، جناب آقای ابراهیم رئیسی را به ملت عزیز ایران و خانواده معزز ایشان تسلیت عرض می‌نمایم. یاد و خاطره ایشان همیشه در قلب‌هایمان جاودان خواهد ماند.

14- این ضایعه بزرگ را به ملت شریف ایران و خانواده محترم رئیس جمهور عزیزمان تسلیت عرض می‌کنیم. روح ایشان شاد و یادشان گرامی باد.

014-shahid-raeesi-www.ziaossalehin.ir-Paiamak-02-Tasliat-vd001.jpg

پیامک تسلیت شهادت آیت الله سید ابراهیم رئیسی

15- با نهایت تاسف و تاثر، شهادت رئیس جمهور محبوب، ابراهیم رئیسی را تسلیت عرض نموده و برای خانواده محترمشان صبر و شکیبایی آرزو می‌کنم.

16- شهادت رئیس جمهور بزرگوار، جناب آقای ابراهیم رئیسی را به ملت عزیز ایران و خانواده محترمشان تسلیت عرض می‌کنم و برای ایشان مغفرت الهی آرزو می‌کنم.

17- این ضایعه بزرگ را به مقام‌های عالی‌رتبه کشور، خانواده محترم شهید رئیسی و ملت عزیز ایران تسلیت عرض می‌کنم.

18- شهادت رئیس جمهور عزیز، ابراهیم رئیسی را به همه همکاران و دوستان ایشان تسلیت عرض نموده و برای بازماندگان از خداوند منان صبر و آرامش طلب می‌نمایم.

19- این مصیبت جانسوز را به خانواده محترم شهید رئیسی و بازماندگان ایشان تسلیت عرض نموده و برای آنان از خداوند بزرگ صبر و شکیبایی مسئلت دارم.

20- شهادت رئیس جمهور عزیزمان، ابراهیم رئیسی را تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال برای ایشان رحمت و مغفرت الهی آرزو می‌کنم.

21- شهادت رئیس جمهور محبوب، ابراهیم رئیسی را به همه دوستان، آشنایان و همکاران ایشان تسلیت عرض می‌کنم.

22- شهادت رئیس جمهور عزیز، جناب آقای ابراهیم رئیسی را به همه ملت شریف ایران تسلیت عرض نموده و برای خانواده محترم ایشان صبر جزیل از خداوند بزرگ خواستارم.

014-shahid-raeesi-www.ziaossalehin.ir-Paiamak-03-Tasliat-vd001.jpg

پیامک تسلیت شهادت آیت الله سید ابراهیم رئیسی

23- این مصیبت بزرگ را به ملت بزرگ ایران و خانواده محترم شهید رئیسی تسلیت عرض نموده و برای بازماندگان ایشان صبر و شکیبایی آرزو می‌کنم.

24- شهادت رئیس جمهور محترم، ابراهیم رئیسی را با نهایت تاسف و تاثر تسلیت عرض نموده و برای بازماندگان ایشان صبر و آرامش طلب می‌کنم.

25- شهادت رئیس جمهور عزیز، ابراهیم رئیسی را با نهایت اندوه و تاثر به ملت شریف ایران تسلیت عرض نموده و برای خانواده محترم ایشان صبر و شکیبایی آرزو می‌کنم.

26- شهادت رئیس جمهور بزرگوار، ابراهیم رئیسی را به تمامی ملت ایران تسلیت عرض نموده و برای ایشان علو درجات از خداوند متعال مسئلت دارم.

27- با نهایت تاسف و تاثر، شهادت رئیس جمهور عزیز، ابراهیم رئیسی را به خانواده معزز و ملت شریف ایران تسلیت عرض نموده و برای ایشان رحمت الهی آرزو می‌کنم.

28- این ضایعه بزرگ را به همه دوستان و همکاران عزیز شهید رئیسی تسلیت عرض نموده و برای آنان از خداوند منان صبر و آرامش طلب می‌کنم.

29- شهادت رئیس جمهور عزیز، ابراهیم رئیسی را به همه ملت شریف ایران تسلیت عرض نموده و برای بازماندگان ایشان صبر و شکیبایی آرزو می‌کنم.

30- با نهایت احترام، شهادت رئیس جمهور محبوب، ابراهیم رئیسی را به ملت شریف ایران و خانواده گرامی ایشان تسلیت عرض نموده و برای ایشان رحمت الهی آرزو می‌کنم.

ویژه نامه شهید جمهور | ویژه شهادت آیت الله سید ابراهیم رئیسی

 

 

پدیدآورنده: 
Share