همدستی حکومت علی‌اف با گروهک تروریستی منافقین

تعداد کلمات 233 / زمان تقریبی مطالعه : 2 دقیقه
همدستی حکومت علی‌اف با گروهک تروریستی منافقین
اذعان ناخواسته و غیرمستقیم و ابلهانه سایت آخار باکو به همدستی حکومت علی‌اف با گروهک تروریستی منافقین در لجن‌پراکنی ضد ایران!!

همدستی حکومت علی‌اف با گروهک تروریستی منافقین

اذعان ناخواسته و غیرمستقیم و ابلهانه سایت آخار باکو به همدستی حکومت علی‌اف با گروهک تروریستی منافقین در لجن‌پراکنی ضد ایران ادامه دارد.

سایت آخار باکو در اعترافی ناخواسته به همدستی باکو با سازمان تروریستی منافقین، به‌منظور لجن‌پراکنی ضد ایران، بافته‌های ذهنی منافقین در گروه به‌اصطلاح هکرهای "انقلاب برای تغییر رژیم" در ایران، را به‌عنوان اسناد محرمانه هک شده دولت ایران منتشر کرد!

همدستی حکومت علی‌اف با گروهک تروریستی منافقین

در این به‌اصطلاح اسناد که بافته‌های ذهنی احمقانه خشک‌مغزهای گروهک منافقین بودن آن اظهرمن‌الشمس است، ادعا شده که رئیس‌جمهوری ایران با درخواست رئیس ستاد مشترک و فرمانده قرارگاه ثارالله مبنی بر اختصاص ۱۰ میلیارد تومان برای سرکوب اعتراضات موافقت کرده است و برای سرکوب اعتراضات توسط افراد زورمند، برای آنها غذا و شرایط تفریح از جمله مشروبات و مواد مخدر و تفنگ شکار خریداری شده است!!

آخار این مزخرفات را به نقل از جواد اسماعیل بیگلو، عنصر جیره‌خوار پان‌ترکیسم که از ایران فرار کرده و با مواجب باکو روزگار می‌گذراند و در سال‌های اخیر نیز به گروهک منافقین متصل شده است، منتشر کرد!

در پی مواجهه گروهک منافقین با موانعی در آلبانی، انتقال هر چه بیشتر فعالیت‌های مذبوحانه این گروهک تروریستی ضدایرانی به جمهوری آذربایجان در دستور کار قرار گرفته است.

گروهک تروریستی منافقین طی دهه‌های گذشته حضور مخفیانه در جمهوری آذربایجان داشته است که با علنی شدن خصومت الهام علی‌اف به ایران، حضور تروریست‌های منافقین در جمهوری آذربایجان نیز در حال علنی‌تر شدن است!!

 

Share