بهترین پاور میکسر برای هیئت | کدام محصول بهترین عملکرد را دارد؟

موضوع: 
بهترین پاور میکسر برای هیئت | کدام محصول بهترین عملکرد را دارد؟
اگر به دنبال یک پاور میکسر همه‌کاره و حرفه‌ای برای هیئت هستید، پاور میکسر Dynacord 1000-3 می‌تواند انتخاب اول و آخر شما باشد.

بهترین پاور میکسر برای هیئت | کدام محصول بهترین عملکرد را دارد؟

پاور میکسر؛ تجهیزی ضروری در هیئت‌ها

در تمام اجراهای زنده که در آن‌ها از سیستم‌های صوتی پیشرفته استفاده می‌شود، پاور میکسر یک تجهیز ضروری برای دریافت، ترکیب و پردازش صدا است که از آن در مانیتورینگ صدا نیز استفاده می‌شود. اگر قصد برگزاری مراسم عزاداری و محرم را دارید بهتر است از بهترین پاور میکسر برای هیئت و مساجد استفاده کنید. به‌طور کلی پاور میکسرها دارای آمپلی‌فایرهای داخلی هستند، و همزمان می‌توانند تغییر تن صدا و عمل میکس کردن را انجام دهند. در هیئت‌های مذهبی نیز پاور میکسرها نقش بسیار پررنگی دارند. چرا که این تجهیزات صوتی باید بتوانند به‌ خوبی صدای انواع ورودی‌ها را دریافت و سپس آن‌ها را پردازش کنند. در این مطلب، با بهترین پاور میکسر برای هیئت آشنا می‌شویم.

بهترین پاور میکسر برای هیئت

بهترین پاور میکسر برای هیئت چه ویژگی‌هایی دارد؟

برای تجهیز هیئت‌ها باید به سراغ خرید بهترین پاور میکسرهای بازار رفت. اما بهترین پاور میکسر برای هیئت چه ویژگی‌هایی دارد؟ به‌طور کلی می‌توان گفت که یک پاور میکسر مناسب برای هیئت، در درجه اول باید عمر مفید و کیفیت ساخت بالایی داشته باشد. چرا که در هیئت‌های مذهبی برای مدتی طولانی مورد استفاده قرار می‌گیرد و باید بتواند از پس فشار سنگین فعالیت هیئت‌ها بربیاید.

مهم‌ترین ویژگی‌های یک پاور میکسر مناسب هیئت:

  • مدل دستگاه که بهتر است از برندهای‌ معتبر همانند دایناکورد، دی اند دی و جاسکو انتخاب شوند.
  • حداکثر توان خروجی که در پشت دستگاه نوشته شده است.
  • تعداد پاور و توان حداکثری هر کدام، از نکاتی است که باید به آن توجه نمود.
  • تعداد کانال‌های پاور میکسر برای هیئت‌های بزرگ بسیار مهم است. هر چقدر بیشتر باشد، تعداد تجهیزات جانبی بیشتری را می‌توان به آن متصل نمود.
  • اکولایزر با تعداد کانال بین 5 تا 10 کانال برای کنترل تن صدا، از دیگر ویژگی‌های یک پاور میکسر مناسب هیئت است.
  • سیستم خنک‌کننده قدرتمند، افکت دیجیتال، کارت حافظه، خروجی هدفون و ... از دیگر امکانات پاورمیکسر هیئتی است.
  • افکت پینگ پنگی از مهم‌ترین ویژگی‌هایی است که در هنگام مداحی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

برخی از بهترین برندهای تولیدکننده پاور میکسر مناسب هیئت

شرکت‌های زیادی در زمینه تولید و عرضه پاور میکسرها فعالیت می‌کنند که محصولات بسیاری از آن‌ها برای استفاده در هیئت‌های عزاداری مناسب است. از جمله این برندها می‌توان به برند دی اند دی (D&D)، دایناکورد و جاسکو اشاره کرد. در ادامه با این برندها آشنا می‌شویم.

برند دی اند دی (D&D)

یکی از برترین شرکت‌های چینی در زمینه تولید تجهیزات صوتی و تصویری از جمله پاور میکسر، میکروفون رومیزی، سیستم کنفرانس و ... برند دی اند دی است. این برند چینی سابقه‌ای بیش از 20 سال در زمینه تولید این تجهیزات دارد. محصولات برند دی اند دی در کنار کیفیت ساخت بسیار مناسب و دوام مورد قبول، قیمت بسیار ایده‌آلی نیز دارند.

برند آلمانی دایناکورد

در سال 1947 میلادی بود که برای اولین بار شرکت دایناکورد فعالیت خود را با تولید آمپلی‌فایر در کشور آلمان آغاز کرد. در حال حاضر این کمپانی یکی از معتبرترین شرکت‌های تولیدکننده انواع تجهیزات صوتی و تصویری از جمله پاور میکسر، آمپلی‌فایر، میکسر، باند و ... است. تجربه ثابت کرده پاورمیکسرهای دایناکورد از بهترین پاورمیکسرهای بازار هستند. این برند آلمانی در حال حاضر محصولات خود را در کشور تایوان تولید می‌کنند.

برند جاسکو

اگر با محصولات عرضه شده در بازار تجهیزات صوتی آشنایی داشته باشید، حتما طی سال‌های اخیر نام برند جاسکو را شنیده‌اید. پاورمیکسرهای این برند چینی توانسته طی سال‌های اخیر به محبوبیت زیادی در بازار ایران دست پیدا کند. این برند چینی را می‌توان یکی از بهترین کمپانی‌های چینی در حوزه تولید تجهیزات صوتی دانست. به همین خاطر، اگر به دنبال پاورمیکسر برای هیئت هستید، پیشنهاد می‌کنیم که نگاهی به محصولات این کمپانی نیز داشته باشید.

پاور میکسرهای مناسب هیئت که عملکردی فوق‌العاده دارند

بعد از آشنایی با ویژگی‌های یک پاورمیکسر مناسب برای هیئت و همچنین بهترین برندهای تولیدکننده این تجهیز صوتی، نوبت آن است که به سراغ معرفی برخی از بهترین پاور میکسرهای بازار برای هیئت برویم. پاور میکسرهایی که از قابلیت‌های فنی مناسبی برخوردار هستند و می‌توانند به‌خوبی نیازهای هیئت‌های عزاداری را برطرف کنند. باید اشاره کرد که علاوه‌بر مدل‌های پیشنهادی، پاور میکسرهایی مانند پاورمیکسر دی اند دی 1800، پاور میکسر جاسکو 2000 و پاور میکسر دی اند دی 8080 نیز گزینه‌های بسیار مناسبی برای تجهیز هیئت‌های مذهبی به‌شمار می‌آیند. در ادامه با برخی دیگر از پاور میکسرهای برتر بازار آشنا می‌شویم.

پاور میکسر دایناکورد

پاور میکسر Dynacord 1000-3؛ یک محصول همه‌کاره

اگر به دنبال یک پاور میکسر همه‌کاره و حرفه‌ای برای هیئت هستید، پاور میکسر Dynacord 1000-3 می‌تواند انتخاب اول و آخر شما باشد. این پاور میکسر دارای دو پاور با خروجی 1000 وات RMS است که قدرت صدای بی‌نظیری را ایجاد می‌کند. ورودی‌های این محصول شامل 6 ورودی میکروفن، 4 ورودی استریو و 14 ورودی آنالوگ است. شما می‌توانید با استفاده از اکولایزر گرافیکی 3 بانده آن می‌توانید فرکانس خاصی را در سیگنال صوتی افزایش یا کاهش دهید و بیش از 100 افکت دیجیتال  صوتی را اجرا کنید. سیستم برق فانتوم در این پاورمیکسر امکان کنترل فرکانس‌های زیر، میانه، بم را به صورت تفکیکی به شما می‌دهد.  در واقع می‌توان گفت که پاور میکسر دایناکورد Dynacord 1000-3 دقیقا همان چیزی است که هیئت‌های مذهبی به آن نیاز دارند.

پاور میکسر Dynacord 1600-3؛ شاهکاری از دایناکورد

اگر در هیئت مذهبی خود از باندهای پسیو و اکتیو استفاده می‌کنید و به یک پاورمیکسر حرفه‌ای برای تقویت صدای خروجی از باندها نیاز دارید، پاور میکسر Dynacord 1600-3 بهترین انتخاب برای شما است. این محصول که در تایوان تولید می‌شود، دارای دو پاور با قدرت 1600 وات است. 16 ورودی میکروفن، 12 ورودی مونو و 4 ورودی استریو این محصول را از سایر پاورمیکسرها متمایز می‌کند. از دیگر امکانات این محصول دو پردازنده FX با کیفیت بالا با 100 حالت پیش‌فرض و 20 حالت قابل تنظیم می‌باشد. افکت‌های متنوع دیجیتالی که توانایی ترکیب همزمان دو افکت را دارند از دیگر امکانات این پاورمیکسر است.

روی پاور میکسر Dynacord 1600-3 یک صفحه‌نمایش OLED کار شده است که شما می‌توانید از طریق آن انواع اطلاعات و تنظیمات محصول را مشاهده کنید. اگر به دنبال یک پاور میکسر حرفه‌ای هستید، پاور میکسر Dynacord 1600-3 نیز می‌تواند گزینه فوق‌العاده‌ای برای شما باشد.

پاور میکسر

پاور میکسر Dynacord 600-3؛ محصولی که هیچ‌وقت شما را ناامید نمی‌کند!

وقتی صحبت از پاور میکسرهای حرفه‌ای مناسب هیئت می‌شود، پاور میکسر Dynacord 600-3 همواره در حال درخشش است. این محصول با 2 پاور 600 وات، 8 کانال ورودی، 6 ورودی میکروفون، آمپلی‌فایر قدرتمند کلاس D و اکولایزر 11 بانده استریو می‌تواند از پس تمام نیازهای یک هیئت مذهبی به آسان‌ترین شکل ممکن بربیاید. برخورداری از افکت‌های متنوع دیجیتال و قابلیت ترکیب همزمان افکت‌های از دیگر ویژگی‌های خاص پاور میکسر 600 است. سیستم تصفیه سیگنال‌های صوتی با هدف محافظت از بلندگوها در این محصول آن را به یک پاورمیکسر ویژه تبدیل می‌کند.

خرید انواع پاور میکسر برای هیئت از فروشگاه ویس‌کده

اگر به دنبال خرید یک پاور میکسر حرفه‌ای برای هیئت هستید و مرجع مناسب و معتبری را در این زمینه نمی‌شناسید، برای شما یک خبر خوب داریم! شما می‌توانید انواع پاور میکسرهای برندهای دی اند دی، جاسکو و دایناکورد را با قیمت بسیار مناسب،‌ تضمین اصالت کالا و ارسال سریع از فروشگاه ویس‌کده خریداری کنید. برای مشاهده انواع پاور میکسرهای مناسب هیئت و خرید آن‌ها، تنها کافی است تا سری به وب‌سایت ویس‌کده بزنید.

Share