تغذیه از نگاه قرآن (جلسه 9) - حجت الاسلام رنجبر

در این سلسله جلسات تغذیه از نگاه قرآن ⮈ دسترسی به تمام جلسات ⮊ با سخنرانی حجت الاسلام محمدرضا رنجبر به مباحث مهم قلیایی  و اسیدی غذا پرداخته شده است.

تغذیه از نگاه قرآن (جلسه 9) - حجت الاسلام رنجبر

در این سلسله جلسات تغذیه از نگاه قرآن  دسترسی به تمام جلسات  با سخنرانی حجت الاسلام محمدرضا رنجبر به مباحث مهم قلیایی  و اسیدی غذا پرداخته شده است.

تغذیه از نگاه قرآن (جلسه 9) - حجت الاسلام رنجبر

بسم الله الرحمن الرحیم

علم بدون مذهب کوره، مذهب بدون علم خرافه هست این حرف از من نیست از انیشتینه خیلی حکیمانه هست.

علم بدون مذهب کوره بی راهه میره چشم و چالش نمیبینه، مذهب بدون علم خرافه هست مذهب هم اگه دستشو تو دست علم نگذاره دچار خرافات میشه یعنی حرفی که میزنه باید علمی و عالمانه باشه ببینید یک تفاوتی اینجا هست تفاوت هم این هست که آنچه مذهب میگوید با علم میخواند منتها عامیانه اش رو بگم علم دوهزاریش کجه، دیر دوهزاریش میوفته مشکلش همینه.

یک چیزی مذهب چند صد سال قبل گفته تازه این داره لب باز میکنه تازه میگه آره این همینطوره ولی تمام آنچه را که علم میگوید الزاما مذهب تایید نمیکند چون منطبق با حقیقت ها و واقعیت ها نیست. علم هر روز یک چیزی میگوید ولی مذهب یک چیز میگوید نمونه : مذهب در باب گرسنگی هزار و چهارصد سال قبل سخنی گفت که علم امروز امضاء میکنه میگه درسته همینطوره مثال بحث امروز من خیلی مهمه خیلی دقت کنید پیامبر اسلام هزار و چهارصد سال قبل گفت منشاء تمامی دردها تمامی بیماری ها -استثناء نزد- معده هست.....

تغذیه از نگاه قرآن (جلسه 9) - حجت الاسلام رنجبر

سخنرانی های استاد رنجبر

Share

دیدگاه‌ها

بسیا ر اموزنده بود امید است همیشه حقایق هامطرح شود تا جامعه ای سالم داشته باشیم و دست اندرکاران نسبت به واقعیت های زندگی وسلامتی هم روشنگری نمایند و برای سالم ماندن جامعه کسانی که باتولیداتشان خنجر به پشت ملت میزنند جلو گیری شود