داوطلبین سفر به جهنم به همراه اسرائیل/ علی‌اف و بارزانی

تعداد کلمات 405 / زمان تقریبی مطالعه : 2 دقیقه
داوطلبین سفر به جهنم به همراه اسرائیل/ علی‌اف و بارزانی
به گزارش کردستان 24، نچیروان بارزانی رئیس اقلیم کردستان روز شنبه ۲۹ بهمن۱۴۰۱ در چارچوب برنامۀ خود در کنفرانس امنیتی مونیخ با الهام علی اف رئیس جمهور آذربایجان دیدار کرد.

داوطلبین سفر به جهنم به همراه اسرائیل/ علی‌اف و بارزانی

در رابطه با دیدار نچیروان بارزانی رئیس اقلیم کردستان با الهام علی‌اف و دعوت ایشان به باکو و همچنین پیشنهاد افتتاح کنسولگری جمهوری آذربایجان در اربیل

باسمه تعالی

به گزارش کردستان ۲۴، نچیروان بارزانی رئیس اقلیم کردستان روز شنبه ۲۹ بهمن ۱۴۰۱ در چارچوب برنامۀ خود در کنفرانس امنیتی مونیخ با الهام علی‌اف رئیس‌جمهور آذربایجان دیدار کرد.

در این دیدار دو طرف بر تمایل متقابل در راستای گسترش بیشتر روابط بین اقلیم کردستان و جمهوری آذربایجان با اسم رمز «تبادلات تجاری و بازدیدهای هیئت‌های رسمی و تجاری» تأکید کردند.

دیدار نچیروان بارزانی رئیس اقلیم کردستان با الهام علی‌اف

جالب است که پیشنهاد افتتاح کنسولگری جمهوری آذربایجان در اربیل از سوی الهام علی‌اف به نچیروان بارزانی داده می‌شود و حتی علی‌اف از ایشان جهت بررسی‌های بیشتر روی این موضوع به باکو دعوت می‌کند.

و یک کد دیگری نیز بین طرفین ردوبدل می‌شود و بدین‌وسیله اقدامات آتی خودشان را با عنوان بررسی «وضعیت منطقه و اهمیت حفظ صلح و ثبات» توجیه می‌کنند.

از برآیند مباحث ارائه شده و چشم‌اندازهای کوتاه‌مدت و میان‌مدتی که تعریف کرده‌اند به‌راحتی می‌توان به چشم‌انداز بلند‌مدت اینها نیز پی برد، وقتی تجزیه‌طلبانی که در سریال وهمی رژیم منحوس صهیونیستی ایفای نقش می‌کنند از «صلح و ثبات» حرف می‌زنند، یعنی به زبان ساده بخواهیم توضیح دهیم، اینها به دنبال ایجاد ناامنی در کشور هدف خود یعنی جمهوری اسلامی ایران هستند.

همۀ این مسائل حکایت از دست‌وپازدن رژیم کودک‌کش و جعلی صهیونیستی که در حال غرق‌شدن و پیوستن به زباله‌دان تاریخ است و این منظره در نوع خود عبرت‌آمیز و تماشایی است و ما از باب تذکر نکاتی را به حضرات گوشزد می‌کنیم که بعداً گلایه‌ای نداشته باشند.

آقایان اقلیم‌نشین! شما که در ماه‌های اخیر بارها شاهدِ شاهدهای غرّان و توفندهٔ ما بوده‌اید، آیا فراموش کرده‌اید؟!

شما در هر نمایشی نقش بپذیرید و بازی کنید، هرگز فراموش نکنید که جمهوری اسلامی ایران به‌هیچ‌وجه نمی‌تواند تماشاچی مطلق و نظاره‌گر بدون نقش این بازی‌ها باشد.

به قول شهید عزیزمان:

شاید شروع جنگ با شما باشد، اما پایان آن‌را ما ترسیم می‌کنیم.

مخلص کلام این است که به قول ما آذری‌ها «جهنمه گئدن یولداشین چوخ ایستیر» (یعنی هر آنکه هوای جهنم به سر دارد، دوست دارد که دوستان خویش را نیز با خود همراه و همسفر گرداند) و لذا شواهد حاکی از آن است که شما اکنون نظاره‌گر تصاویر داوطلبین سفر به جهنم جهت همراهی رژیم موقت و منفور صهیونیستی هستید.

داوطلبین سفر به جهنم به همراه اسرائیل/ علی‌اف و بارزانی

Share

دیدگاه‌ها

الهام زمان مرگش فرارسیده انگار
سرنوشت او هم بهتر از صدام و امثال او نخواهد بود إن شاءالله