الهام علی اف باید برود​

موضوع: 
الهام علی‌ اف باید برود​
برقراری دولت مردمی بر اساس کرامت انسانی و محافظت از مردم مسلمان آذربایجان و تمدن ایرانی اسلامی و حفظ منابع عظیم این سرزمین از اشغال انگلیسی و صهیونیستی وظیفۀ اصلی محور مقاومت علی‌ الخصوص مقاومت اسلامی آذربایجان(حسینیون) است.

الهام علی اف باید برود​

اسرائیل به دنبال جنگ بین ایران و آذربایجان نیست؛ بلکه همانند ۳۰ سال گذشته به دنبال تنش مدیریت شده است که توانسته به‌ تدریج آذربایجان را تبدیل به بزرگ‌ ترین پایگاه اطلاعاتی و عملیاتی خود در منطقه کند و پی‌ در پی تمامی پایگاه‌ های مردمی، تمدنی، مذهبی و اقتصادی جمهوری اسلامی را در قفقاز به اشغال خود درآورد و لابی الهام علی اف هم جمهوری اسلامی را از واکنش بازدارنده بازدارد.

اسرائیل تا زمان قطعی نشدن نابودی خود به دست ایران و جنگ نهایی با محور مقاومت به‌ هیچ‌ وجه جنگی که به خط حیات و انرژی او در آذربایجان آسیب بزند را نمی‌ خواهد، مگر اینکه کارشناسان احمق صهیونیستی اطمینان از فروپاشی ایران در روزهای نه‌ چندان دور را به اسرائیل داده باشند.

حتی ارمنی‌ها هم با اینکه اندک فاصله‌ ای با خطوط نفتی باکو، جیحان فاصله داشتند هیچ‌ وقت در طول ۳۰ سال جنگ یک تیر هم به سمت منافع اساسی ناتو و صهیونیست‌ها شلیک نکردند. واکنش سریع، حساب شده و غافلگیرکننده علیه تروریست‌ ها و صهیونیست‌ها و منافع آنها در آذربایجان یکی از بزرگ‌ ترین کابوس‌ های بازدارنده خواهد بود که حساب کار دست خاندان علی‌اف بیاید. 

کوچ یهودیان به باکو و تحکیم زیرساخت‌ های صهیونیست‌ ها و غرب در مرزهای ایران نشان از این می‌ دهد که اینها مطمئن هستند که آذربایجان را تا مدت‌های طولانی برای خود به خانه امن با سپر شیعه تبدیل خواهند کرد و هیچ واکنش عملی از طرف محور مقاومت و جمهوری اسلامی علیه رژیم صهیونیستی الهام علی‌اف را محتمل نمی‌ دانند.

در حوادث قفقاز به روسیه کاملاً خوش‌ بین بودن و منتظر اقدامات آنها بودن و یا پشت دست آنها بازی‌ کردن کاملاً خطرناک است و همچنین به روسیه کاملاً با دید منفی و بدبینانه رفتارکردن و عدم تعامل با آنها کار را پیچیده‌ تر خواهد کرد.

قفقاز زبان قدرت را خوب می‌ فهمد و مردم قفقاز به قدرت احترام می‌ گذارند. ایفای نقش اساسی جمهوری اسلامی از موضع قدرت در حوادث قفقاز و آذربایجان در عرصۀ نرم و سخت سبب حفظ منافع ایران و مردم مسلمان منطقه خواهد شد. حقیقت این است که علی‌ اف مطلقاً رفتنی است و گزینۀ تکفیری‌ها و دیگر سناریوها یقیناً علیه صهیونیسم جهانی تمام خواهد شد. 

برقراری دولت مردمی بر اساس کرامت انسانی و محافظت از مردم مسلمان آذربایجان و تمدن ایرانی اسلامی و حفظ منابع عظیم این سرزمین از اشغال انگلیسی و صهیونیستی وظیفۀ اصلی محور مقاومت علی‌الخصوص مقاومت اسلامی آذربایجان، حسینیون است که به امید الله به‌ زودی محقق خواهد شد.

الهام علی اف باید برود​

منبع: مرکز مطالعات آذربایجان

Share