دغدغه‌ های معنوی الهام علی‌ اف!

موضوع: 
یادداشتی از سردبیر سایت ضیاءالصالحین؛
دغدغه‌ های معنوی الهام علی‌ اف!
الهام علی‌ اف در اظهارات اخیر خود از داده‌ هایی که ممکن است بین ملت مسلمان جمهوری آذربایجان خریدار داشته باشد استفاده کرده و آن را دستاویز ایجاد اختلافات بین ایران و ملت آذربایجان قرار داده، تخریب مساجد و یا نگهداری خوک در مساجد توسط ارامنه بود.

دغدغه های معنوی الهام علی اف!

نکته ای که قابل ذکر است و بایستی بدان توجه داشت این است که الهام علی اف در اظهارات اخیر خود از داده هایی که ممکن است بین ملت مسلمان جمهوری آذربایجان خریدار داشته باشد استفاده کرده و آن را دستاویز ایجاد اختلافات و گسترش تنش ها و شرارت ها بین ایران و ملت آذربایجان قرار داده، تخریب مساجد و یا نگهداری خوک در مساجد توسط ارامنه بود.

دغدغه‌ های معنوی الهام علی‌ اف!

حالا ما از علی اف می خواهیم تا به چند سؤال ما پاسخ دهند:

1. تاریخچۀ تخریب مساجد در خاک آذربایجان به چه زمانی بر می گردد و آیا در دوران ریاست جمهوری او مساجدی که در داخل آذربایجان ویران گشت، کار ارامنه بود؟
2. با توجه به سؤال اول تبدیل مساجد به قهوه خانه و یا بعبارتی میخانه در داخل کشور آذربایجان تحت لوای حکومت دیکتاتوری وی حکمش چیست؟
3. و نیز آیا تشیع زدایی و گسترش فعالیت وهابیت در آذربایجان و حتی تبدیل مساجد شیعه به مساجد وهابیت نشأت گرفته از کدام فرهنگ اسلامی است؟
4. اگر همۀ اینها کار ارامنه است، آیا به اصالت اصلی خود اعتراف می کنید و قبول دارید که شما هیچ نسبتی با اسلام و مسلمین ندارید؟
5. یک سؤال اخلاقی هم لازم است از ایشان بپرسیم و آن اینکه مسجد، مکان مقدسی که نگهداری سگ و خوک در آن حرمت دارد، شکی نیست؛ ولی ما در روایات داریم که «اَلْقَلْبُ حَرَمُ اَللهِ فَلاَ تُسْكِنْ حَرَمَ اَللَّهِ غَيْرَ اَللهِ»[امام صادق علیه السلام، بحارالأنوار، جلد ۶۷، صفحه ۲۵] شما از جهتی از ارزش های دینی دم می زنید؛ اما وجود شیاطین و سگ و خوک هایی که در قلب خود بعنوان یک دیکتاتور جای داده اید را چگونه توجیه می کنید؟ (شراب می خورید، ظلم می کنید، در مجالس فساد شرکت دارید، اهل قمار هم هستید و...)
6. شما اگر حامی ارزش های معنوی و اسلامی هستید، چرا با بهانه های واهی اسلام گرایان و روحانیون کشور خود را حبس و زندانی می نمایید؟ آن هم با بهانه های طنزگونه مواد مخدر که برای مخالفین خود از این حربه استفاده می کنید!
7. شما بعنوان مدعی از ارزش های اسلامی حتی به پرچم های «یا حسین» هم رحم نکردید و زنی که در دیوار خانۀ خودش «یا حسین» نوشته بود، آنرا نیز مورد هجمه های خود قرار دادید که تاکنون نیز این تنش ها ادامه داشته و به نظر می رسد ادامه خواهد داشت؟!
8. جناب علی اف ما به قسم حضرت عباس شما باور کنیم یا دمِ خروسی که بیرون زده؟! ما به چشمانی که همه روزه شاهد اسلام ستیزی و تشیع زدایی حضرتعالی است باور کنیم و یا مشقی که از روی آن برای جامعۀ جهانی بصورت نمادین قرائت می کنید؟!
9. جناب علی اف دربارهٔ ادعای حضرتعالی و دغدغه ای که برای ۴۰ میلیون آذری ایران مطرح نمودید، یک پیشنهاد داریم که کل کشور شما ۱۱ میلیون جمعیت دارد و شما در ادارهٔ آن ناتوان هستید، آیا می خواهید ما دغدغهٔ شما برای ۴۰ میلیون آذری را باور داشته باشیم؟ شما حتی در اداره و رسیدگی به مشکلات ۴۰ جانباز که هرازگاهی تحت فشارهای حاکمیت شما، اقدام به خودسوزی می کنند عاجز مانده اید، چگونه مدعی ۴۰ میلیون خارج از کشور خود هستید؟!
10. آیا شما تاکنون پیگیری کرده اید که چرا امروزه در جمهوری آذربایجان زنان و دختران به ترکیه و دبی صادر می شوند یا به رفتگری مشغول اند؟! بنابراین اگر آنها را از این وضع فلاکت بار نجات دهید بهتر است تا مدعی ملت کشوری باشید که تک تک آنها به وطن و آرمان های وطنشان عشق می ورزند!
11. شما در اظهارات خود ایران را متهم به نفاق کرده اید، بهتر نیست کمی به آیینه نگاه کرده و اصلاح رفتار نمایید؟ نفاق حضرتعالی که برای کل دنیا اظهرمن الشمس است و کافر همه را به کیش خود پندارد.
12. شمایی که دلواپس مدارس آذری های داخل ایران شده اید، آیا می توانید بگویید، چرا تالشی ها و تات های داخل کشور شما به زبان خودشان مدرسه و درس ندارند؟!

دغدغه‌ های معنوی الهام علی‌ اف!

Share