پیام تسلیت امام خامنه ای در پی حادثه شاهچراغ

پیام تسلیت امام خامنه ای در پی حادثه شاهچراغ
داغ عزیزان و نیز هتک حرمت حرم اهل بیت علیهم السلام جز با جستجو از سررشته ی این فاجعه آفرینی ها و اقدام قاطع و خردمندانه درباره ی آن، جبران نخواهد شد.

پیام تسلیت امام خامنه ای در پی حادثه شاهچراغ

در پی حادثه ی تروریستی در حرم مطهّر حضرت احمد بن موسی علیهماالسلام که به شهادت و مجروح شدن ده ها مرد و زن و کودک بی گناه منجر شد، حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی با تسلیت به خانواده های عزادار این حادثه، مردم شیراز و ملت ایران تأکید کردند: دستگاه های حافظ امنیت و قوه ی قضاییه تا فعالان عرصه ی فکر و تبلیغ و تا آحاد مردم عزیز باید ید واحده ای باشند در مقابل جریانی که به جان مردم و امنیت آنان و مقدسات آنان بی اعتنائی و بی احترامی روا می دارد.

پیام تسلیت امام خامنه ای در پی حادثه شاهچراغ

متن پیام معظمٌ له بدین شرح است:

بسم اللّه الرّحمن الرّحیم

جنایت شقاوت آمیز در حرم مطهّر حضرت احمد بن موسی علیهماالسلام که به شهادت و مجروح شدن ده ها مرد و زن و کودک بی گناه انجامید، دلها را اندوهگین و داغدار کرد. عامل یا عاملان این جنایت اندوه بار یقیناً مجازات خواهند شد ولی داغ عزیزان و نیز هتک حرمت حرم اهل بیت علیهم السلام جز با جستجو از سررشته ی این فاجعه آفرینی ها و اقدام قاطع و خردمندانه درباره ی آن، جبران نخواهد شد. همه در مقابله با دست دشمن آتش افروز و عوامل خائن یا جاهل و غافل او وظائفی برعهده داریم؛ از دستگاه های حافظ امنیت و قوه ی قضائیه تا فعالان عرصه ی فکر و تبلیغ و تا آحاد مردم عزیز باید ید واحده ئی باشند در مقابل جریانی که به جان مردم و امنیت آنان و مقدسات آنان بی اعتنائی و بی احترامی روا میدارد. ملّت عزیز و دستگاه های مسئول یقیناً بر توطئه ی خباثت آمیز دشمنان فائق خواهند آمد، ان شاءالله.
اینجانب به خانواده های عزادار این حادثه و به مردم شیراز و به همه ی ملت ایران تسلیت می گویم و شفای مجروحان را از خداوند متعال مسألت می کنم. 

سید علی خامنه ای

۵ آبان ۱۴۰۱

پیام تسلیت امام خامنه ای در پی حادثه شاهچراغ

Share