انس با دروغ رسانه‌ای دشمنان، جوانان را تبدیل به بمب متحرک علیه نظام می‌کند

انس با دروغ رسانه‌ای دشمنان، جوانان را تبدیل به بمب متحرک علیه نظام می‌کند

انس با دروغ رسانه‌ای دشمنان، جوانان را تبدیل به بمب متحرک علیه نظام می‌کند

بخشی از بیانات آیت الله سیدحسن عاملی، نماینده ولی فقیه و امام جمعه اردبیل، در خطبه های نماز جمعه ادربیل (هشتم مهرماه 1401)،

حساب کنید در خانه‌ای که هر روز صدای آمریکا، بی‌بی‌سی، من و تو، اینترنشنال، رادیو فردا و کانال‌هایی ازاین‌قبیل که وابسته به دشمنان  غدار این ملت هستند پخش می‌شود وقتی  یک نوجوان، یک پسر جوان و  دختر جوان هر روز چشم و گوشش با دروغ‌های بزرگ آنها  خو و انس می‌گیرد اگر استراتژی تربیتی مناسبی وجود نداشته باشد قطعاً تبدیل به یک بمب متحرک علیه نظام می‌شود.

کسی هم نیست ذهن او را روشن کند که چرا اولاً دشمن غدار این‌گونه دایه مهربان‌تر از مادر شده ثانیاً قدرت مقایسه اوضاع زمانی طاغوت و فعلی را ندارد؛ چون آن زمان را ندیده است روایت می‌گوید قلب جوان، زمین بایر است هر کس زمین بایر را احیا کند مالک آن زمین است "مَن أحْیا أرضا مَیتةً فهِیَ لَهُ"[1] الان آنها مالک قلب بخشی از جوانان ما شده‌اند آنها در صدد هستند که کل نسل آینده را در اختیار بگیرند و به تعبیر خودشان ایران را از روی نقشه حذف کنند.

 

پی نوشت:
[1]. رسولُ اللّه ِ صلى الله علیه و آله :مَن أحْیا أرضا مَیتةً فهِیَ لَهُ ، و لیس لعِرْقِ ظالِمٍ حقٌّ.[بحارالأنوار: 104/255/13.]

پیامبر خدا صلی‌الله علیه و آله: هر که زمین مرده‌ای را زنده کند آن زمین از آن اوست و برای ریشه [یا: نهالِ] غاصب [«عِرق ظالم» به این معناست که کسى بیاید و در زمینى که شخص دیگرى احیا کرده است نهالى بکارد یا زراعت کند یا اقدام دیگری به عمل آورد تا با این کار مالک و مستوجب حقّى در زمین بشود. چنین عملى موجب حق نمی‌شود. عِرْق به معناى ریشه درخت، یا نهال و یا مکان غرس نهال است (لسان العرب: مادّه عرق) ـ م.] حقّى نیست.

برای دسترسی به سایر بیانات «آیت الله سیدحسن عاملی» اینجا کلیک کنید

توجه : برای مشاهده تصاویر در ابعاد اصلی و بزرگ تر روی آن ها کلیک کنید.

برای دانلود و دریافت تصاویر از فایلهای با کیفیت بالای پیوستی استفاده نمایید.

برای دریافت تصویر، یک صلوات برای تعجیل در ظهور امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) بفرستید.

Share