تعبّد و عبادت؛ مظاهر عید سعید فطر (کلیپ، متن)

دریافت ویدئو
دانلود فایلاندازه
فایل تعبّد و عبادت؛ مظاهر عید سعید فطر9.98 مگابایت
موضوع: 
مظهر عید بودنِ این عید سعید، تعبد است، عبادت است، صفوف مستحکم نماز است. در همه ی دنیای اسلام، امروز مردم در صفوف واحدِ نماز جماعت ایستادند و خشوع کردند در مقابل پروردگار.

تعبّد و عبادت؛ مظاهر عید سعید فطر (کلیپ، متن)

 تبریک عرض میکنیم این عید بزرگ و عید سعید را به شما حضار محترم، مسئولان کشور، سفرای محترم کشورهای اسلامی و به همه ی ملت ایران و به امت اسلامی. و امیدواریم خداوند متعال به برکت تضرع و انابه ای که ملت مؤمن و امت مسلمان در طول ماه رمضان و در این روز به پیشگاه پروردگار عالم عرض کردند، رحمت خود را، لطف خود را، حمایت خود را، هدایت خود را، بر همه ی این امت بزرگ نازل فرماید.

✓ مظهر عید بودنِ این عید سعید، تعبد است، عبادت است، صفوف مستحکم نماز است. در همه ی دنیای اسلام، امروز مردم در صفوف واحدِ نماز جماعت ایستادند و خشوع کردند در مقابل پروردگار. این یک پیوند معنوی و قلبی میان امت مسلمان است. همین صفِّ واحد باید بین امت اسلامی تشکیل بشود برای مواجهه ی با مسائل مهم جهان، که بسیاری از آنها مرتبطِ با امت اسلامی و با سرنوشت امت اسلامی است.

✓ در همه ی دنیای اسلام، امروز مردم در صفوف واحدِ نماز جماعت ایستادند و خشوع کردند در مقابل پروردگار. این یک پیوند معنوی و قلبی میان امت مسلمان است.

✓ این دلها اگر با یکدیگر متحد شد، اگر اختلاف انگیزیهای ساخته ی دست دشمنان امت اسلامی و دشمنان اسلام از میان برداشته شد، آنوقت دستها و قدمها و توانها و فکرها هم در یک جهت واحد قرار میگیرد و در مواجهه ی با جبهه ی عظیمِ مقابل با اسلام و امت اسلامی از خود کارائی نشان خواهد داد.

منبع: بیانات امام خامنه ای دیدار با مسئولان نظام و سفرای کشورهای اسلامی ۱۹/شهریور/۱۳۸۹

تعبّد و عبادت؛ مظاهر عید سعید فطر (کلیپ، متن)

مطالب مرتبط و پیشنهادی :

ماه مبارک رمضان - ویژه نامه ضیافت الله
ویژه نامه احکام روزه و روزه داری
مجموعه استیکر ماه رمضان (ایام و مناسبتها)
دعاهای تصویری روزانه ماه مبارک رمضان
ویژه نامه پیام ادعیه روزانه ماه مبارک رمضان
ویژه نامه نشانی از آسمان - ویژه ماه مبارک رمضان
ویژه ماه مبارک رمضان - ویژه نامه چندرسانه ای ماه ترین ماه

Share