دین ستیزی ؛ نتیجه گناهان ریز و درشت

موضوع: 
سید حسین سیدی
دین ستیزان شقی
انجام گناهان ریز و درشت، سبب بی پروایی انسان به اسلام و قرآن خواهد شد. خدا نکند که کسی به این مرحله برسد.

دین ستیزی ؛ نتیجه گناهان ریز و درشت

اگر در زندگی بسیاری از کسانی که قرآن و اسلام را تخریب می کنند دقت کنیم، می بینیم که آنها قبلا نسبت به انجام گناهان باکی نداشته اند . به عبارت دیگر، انجام گناهان ریز و درشت، سبب بی پروایی آنها به قرآن و اسلام شده است. خدا نکند که کسی به این مرحله برسد.

قرآن  در مورد پیشینه بد مخالفان دین می فرماید: «ثُمَّ كاَنَ عَاقِبَةَ الَّذِينَ أَسَواْ السُّوأَى أَن كَذَّبُواْ بِايَاتِ اللَّهِ وَ كاَنُواْ بهِا يَسْتَهْزِءُونَ؛ سپس سرانجام كسانى كه اعمال بد مرتكب شدند به جايى رسيد كه آيات خدا را تكذيب كردند و آن را به مسخره گرفتند.»[1] پیام این آیه برای ما در یک ضرب المثل جمع می شود «قطره قطره جمع شود وانگهی دریا شود» اگر چه این ضرب المثل را برای کارهای خوب به کار می برند؛ اما برای کارهای بد نیز همان نتیجه را می دهد. بنابراین قطره قطره کارهای بد، دریایی از رذائل و دین ستیزی خواهد شد.

این روزها متاسفانه در فضای مجازی، دین ستیزان و قرآن ستیزان (با پشتیبانی مستکبران عالم) به شدت مشغول کارند. اغلب این افراد، یا انسان های منحرفی بوده و هستند، و یا برخلاف ظاهر اتوکشیده در پروفایلشان، گرگ هایی در لباس میش هستند(نفاق مدرن).

اگر در حال انسان های اطراف خود دقت کنیم، خواهیم دید که برخی از آنها از یک سیگار شروع کردند و به ناکجا رسیدند، برخی از آنها از سرقت های کوچک شروع کردند و به ...؛ همین طور نیز مخالفان قرآن و دین (دین ستیزان و شبهه افکنان لجوج و معاند) از مخالفت های کوچک با دین و رواج شبهه های کوچک شروع کرده و کم کم روی شیطان پرستان را سفید کردند.

حاصل سخن این که؛ طبق آیه شریفه فوق(روم/10) انجام گناهان و غرق شدن در آنان، زمینه را برای مخالفت و ستیز با برنامه های دینی فراهم می کند. به عبارت دیگر کسی که خدای ناکرده دست به گناهِ سرقت می زند، بعد از مدتی، از رفتار بزه کارانه خود دفاع نموده و موعظه دیگران (حتی والدین) را بر ترک کار خلاف خود برنتافته و بر ضد آنان و مقدسات و آیات قرآن موضع می گیرد. خدا نکند کسی به این درجه از شقاوت برسد.

دین ستیزی ؛ نتیجه گناهان ریز و درشت

پی نوشت:
1ـــ روم/10.

پدیدآورنده: 
Share