آموزش ساخت کلیپ در نیم ساعت

آموزش ساخت کلیپ
نقش رسانه در انتقال مفاهیم اعم از مفاهیم دینی، فرهنگی، تربیتی، سیاسی و.. امری است غیرقابل کتمان، لذا امیدواریم که هر وسیله ارتباط جمعی که در پس نام خود عنوان رسانه را یدک می کشد خواه ناخواه موظف بر تعالیم و ارائه درست مفاهیم دینی باشد.

آموزش ساخت کلیپ در نیم ساعت

بسته های پشتیبانی یک سری محتواهای کاربردی هستند که توسط قرارگاه شهید باقری بسیج دانشجویی (کالک) در موضوعات و اهداف مختلف تهیه و تدارک دیده شده اند. این بسته چندرسانه ای (بسته های پشتیبان شماره 1)؛ آموزش ساخت کلیپ در نیم ساعت را خدمت شما عزیزان بزرگوار و همیشه همراه توضیح می دهد.

مطالب بیشتر در : کلیپ سازی و پادکست

آموزش ساخت کلیپ در نیم ساعت

نقش رسانه در انتقال مفاهیم اعم از مفاهیم دینی، فرهنگی، تربیتی، سیاسی و.. امری است غیرقابل کتمان، لذا امیدواریم که هر وسیله ارتباط جمعی که در پس نام خود عنوان رسانه را یدک می کشد خواه ناخواه موظف بر تعالیم و ارائه درست مفاهیم دینی باشد. و در این راستا تشکلهای دانشجویی برای اثرگذاری هر چه بیشتر در فضای دانشگاه و جامعه می بایست از کلیه ی ابزارهای ممکن خصوصا ابزارهای مطابق با زمان، نهایت استفاده را ببرند. توجه به رسانه و کارهای رسانه ای جز اصول لاینفک فعالیت های تشکل ها باید باشد. در این بین علاوه بر گزارشات متنی و تصویری، کلیپهای زیبا در فضای رسانه ای اثرگذاری بالایی دارد. از این رو بسته ای شامل آموزش کوتاه و ساده ی ساخت کلیپهای دانشجویی آماده شده است. خصوصا ایام انتخابات و برنامه های تشکل ها برای انتخابات اعم از برنامه های آمفی تئاتری، برنامه های صحنی، کافه انتخابات، برنامه های خیابانی و ... بستری مناسب برای تهیه و انتشار صدها کلیپ سیاسی و اثرگذار است. برای انجام این کار 4 مرحله متصور است: 1. ایده 2. تصویر 3. تدوین 4. انتشار

ادامه این آموزش را در فایل پیوستی (بسته شماره 1 - آموزش ساخت کلیپ در نیم ساعت) دانلود و مطالعه نمایید...

جهت دانلود و استفاده از مطالب برای سلامتی و تعجیل در امر ظهور و فرج مولای غریبمان، آقا امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف یک صلوات بفرستید. (اللهم صلی علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم و اهلک اعدائهم اجمعین)

فایل: 
Share