راز محبوبیت روزافزون سید حسن نصرالله - استاد صادق زاده

بیانات حجت الاسلام جواد صادق زاده در خصوص «راز محبوبیت روزافزون سید حسن نصرالله» به مناسبت شهادت آن بزرگوار

راز محبوبیت روزافزون سید حسن نصرالله

صوت بیانات ارزشمند حجت الاسلام جواد صادق زاده در خصوص «راز محبوبیت روزافزون سید حسن نصرالله» به مناسبت شهادت آن بزرگوار...

سید حسن نصرالله و رهبری حزب الله - استاد رفیعی

مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَىٰ نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا

برخی از آن مؤمنان، بزرگ مردانی هستند که به عهد و پیمانی که با خدا بستند کاملا وفا کردند، پس برخی پیمان خویش گزاردند و برخی به انتظار مقاومت کرده و هیچ عهد خود را تغییر ندادند.

این حادثه جانگداز دلخراش تکان دهنده جنایت صهیونیسم آمریکایی را به محضر امام زمان عجل الله تعالی فرجه، رهبر عظیم الشأن انقلاب اسلامی و مراجع و حوزه های علمیه و همه آزادمردان جهان تبریک و تسلیت عرض می کنیم.

البته خود شهید سید حسن نصرالله در سخنرانی های اخیر خود که واقعا عجیب است فرموده بود که «ما می رویم. فرماندهان حزب الله می روند. نه در زمان طولانی. اما آنچنان برنامه ریزی شده است که حزب الله با قدرت تمام می ماند و با صهیونیزم جهانی می جنگد و ان شاء الله هرچه زودتر این دژخیم خونریز خونخوار و این حکومت منحوس را به دَرَک واصل می کند»

امروز دیگر دنیا چهره این رژیم صهیونیسم را شناخت. این خیلی مهم است که وقتی رئیس دولتی غاصبگر می خواهد در سازمان ملل صحبت کند جمع زیادی از سران کشورها از سالن رسمی جلسه خارج و رفتند. مهم در این مبارزه این است که در وهله اول باید افکار عمومی روشن شود. امام راحل«ره» برای پیروزی انقلاب در ابتدا به آگاه سازی مردم اقدام کرد. با اعلامیه، اطلاعیه، سخنرانی و علمای بلاد سخنان امام را به مردم منتقل کردند و این افکار عمومی بود که با آگاهی خود به قیام امام همراه شده و این حکومت دو هزار و پانصد ساله شاهنشاهی را از بین ببرد. علی رغم مخالفت کشورهای زورگو و مستکبر دنیا که همه در مقابل امام و قیام مردمی امام بودند.

Share