کتاب صوتی | چله تشکیلاتی - استاد عابدینی (قسمت 24) / اربعین، زمینه ساز ظهور ۱

دانلود بیست و چهارمین قسمت از کتاب صوتی «چله تشکیلاتی» برگرفته از مباحث حجت الاسلام محمدرضا عابدینی در کتاب «قدم عاشقی» با عنوان «اربعین، زمینه ساز ظهور ۱»

کتاب صوتی | چله تشکیلاتی - استاد عابدینی (قسمت 24)

در این بخش، بیست و چهارمین قسمت از کتاب صوتی «چله تشکیلاتی» برگرفته از مباحث حجت الاسلام محمدرضا عابدینی در کتاب «قدم عاشقی» با عنوان «اربعین، زمینه ساز ظهور ۱» را به مدت 10 دقیقه با سالکان طریق حق به اشتراک می گذاریم.

⫸⫸⫸ اگر شعار پرچم ظهور، "یالثارات‌الحسین" است به این دلیل است که در زمان ظهور، خون‌خواهی اباعبدالله علیه السلام شعار شناخته‌شده‌ای است. ⫷⫷⫷ 

▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

ویژه نامه مرتبط : ویژه نامه تشکیلات از نگاه بزرگان 

دلالت تشکیلاتی:

◈ عزای اباعبدالله (علیه‌السلام) قوه محرک جریانات عظیم و حرکت‌های کاروانی است. با نگاهی دقیق‌تر باید گفت حتی قیام انبیاء و انقلابات اوصیای ایشان وامدار از کربلا و قیام اباعبدالله (علیه‌السلام) هستند؛ تا آنجا که تمام پیامبران اولوالعزم، از گریه بر مصائب اباعبدالله (علیه السلام) علو درجه یافتند و در روایت آمده‌است: «ما من نبی الا و قد زار کربلا و وقف فیها» این مطلب نشان می‌دهد قوام و تعالی یک تشکیلات دینی به فهم جایگاه و مقام ائمه و به خصوص حضرت امام حسین (علیه‌السلام) است.
 
◈ اگر انقلاب اسلامی به عنوان یک انقلاب کلان توانسته است با جریان کربلا ایجاد شود، جریانات کوچکتر و تشکل‌های دینی نیز می‌توانند با تکیه بر کربلا برپا شوند.

⫸ تلاش کنیم تشکیلات دینی ما برپایه ارزش‌های دینی استوار و با تکیه بر معرفت امام، حق طلب باشد. این مبنای حرکت اباعبدالله (علیه‌السلام) است که حق محوریت دارد و باطل در مقابل انسان است. اگر مرزبندی با باطل به‌گونه‌ای شکل گرفت که جبهه تشکیلات ما در مقابل باطل نبود، این نقطه افول و سقوط یک تشکیلات است. باید در تشکیلات دینی جبهه‌بندی و فهم جایگاه دشمن را همراه با بصیرت در افکار نهادینه ساخت.

کتاب صوتی | چله تشکیلاتی - استاد عابدینی (قسمت 24) / اربعین، زمینه ساز ظهور ۱

جهت دسترسی به سایر قسمت های «چله تشکیلاتی» استاد محمدرضا عابدینی کلیک کنید

کلمات کلیدی: 
Share