یاد خدا - استاد انصاریان (بخش 2)

دومین جلسه از سلسله مباحث ارزشمند و معرفت افزای استاد حسین انصاریان با موضوع «یاد خدا»

یاد خدا - استاد انصاریان (بخش 2)

در این بخش از ضیاءالصالحین، دومین جلسه از بیانات ارزشمند و معرفت افزای استاد حسین انصاریان را با موضوع «یاد خدا» به مدت 47 دقیقه تقدیم سالکان طریق الی الله می نمایم.

یاد خدا - استاد انصاریان (بخش 2)

خلاصه متن بخش دوم مباحث یاد خدا / استاد انصاریان

جلب رضایت خداوند از جمله اموری است که همواره در قرآن به آن سفارش شده است. به ما سفارش شده که هرگز دلمان را جای محبت به اهل گناه قرار ندهیم و آنها را تأیید نکنیم.
کتاب کافی در ده جلد نوشته شده است و کتابی بسیار پربار و ارزشمند است. این کتاب قبل از غیبت کبری به نگارش درآمده و روایاتش بسیار معتبر است. در این کتاب روایات بسیاری در مورد جلب رضایت خداوند آمده که سندیت دارد. امام حسین علیه السلام در روز عاشورا و در شرایط سخت زخمی و داغدیده در برابر خداوند به سجده می افتد و خود را تسلیم خداوند می کند و راضی به رضای اوست. بنا بر روایات، قرآن بالاترین دوا برای انسان است و انسان ها با این کتاب می توانند دردهای روحی خود را التیام دهند. جلب رضایت خدا و رسول خدا صلی الله علیه و آله وسلم موجب رضایت خدا از ما می شود و این به معنای سعادت انسان است. دین برای ما بسیار سودمند است اما بیشتر مردم از آن اطلاعات درستی ندارند و گمراه هستند. انسان اگر مطابق اصول دین زندگی کند بدی هایش نیز تبدیل به خوبی می شود و البته که پاداش خوبی ها نزد خداوند ده برابر بدی ها است.

یاد خدا - استاد انصاریان (بخش 2)

جهت دسترسی به مجموعه بیانات استاد حسین انصاریان کلیک کنید

جهت دسترسی به سلسله مباحث "یاد خدا" از استاد انصاریان کلیک کنید. 

Share