گزارش برنامه های عید غدیر 1401 در پارس آباد + فیلم

واحد رسانه بنیاد فرهنگی تربیتی ضیاءالصالحین اعلام کرد؛
گزارش برنامه های عید غدیر 1401 در پارس آباد + فیلم
اکثر فعالین این برنامه از قشر جوانان انقلابی و دغدغه مند بودند که در غرفه های مختلف از قبیل غرفه فضای مجازی، حجاب و عفاف، خوشنویسی، نقاشی کودکان و ایستگاه صلواتی به ارائه خدمات فرهنگی و دینی برای مردم و شرکت کنندگان در برنامه نمودند.

گزارش برنامه های عید غدیر 1401 در پارس آباد + فیلم

در برنامه های عید غدیر 1401 در پارس آباد مغان، واحد رسانه بنیاد فرهنگی تربیتی ضیاءالصالحین با برپایی غرفه فضای مجازی به ارائه خدمات های مربوطه پرداخت.

⮜ مطالب پیشنهادی: ویژه نامه کمال الدین و تمام النعمة

گزارش برنامه های عید غدیر 1401 در پارس آباد + فیلم

واقعه غدیر را نمی توان یک رخداد مقطعی در عمق تاریخ متصور شد؛ بلکه غدیر یک حقیقت زنده بوده و دربردارنده یک حقیقت ابدی و جاودانه است، و آن ولایت ائمه اطهار (علیهم السلام) می باشد. همچنین می توان گفت که احیای غدیر، نصرت و یاری امام حاضر و ناظر و عینیت بخشی به فرامین امام زمان ارواحنا له الفداست.

از این رو بنیاد فرهنگی تربیتی ضیاءالصالحین طبق روال سال های قبل به مناسبت عید سعید غدیر خم، عید امامت و ولایت فعالیت های فرهنگی اجتماعی خود را در کنار سایر فعالان فرهنگی با رویکرد هم افزایی توانایی ها، ایجاد جبهه توانمند فرهنگی در مورخه 25، 26 و 27 تیرماه 1401 اقدام به برپایی جشن غدیر در شهرستان پارس آباد مغان در جوار شهدای گمنام نمود که با استقبال پرشور مردم شهید پرور و همیشه در صحنه پارس آباد روبرو شد.

اکثر فعالین این برنامه از قشر جوانان انقلابی و دغدغه مند بودند که در غرفه های مختلف از قبیل غرفه حجاب و عفاف، خوشنویسی، نقاشی کودکان و ایستگاه صلواتی به ارائه خدمات فرهنگی و دینی برای مردم و شرکت کنندگان در برنامه نمودند.

لازم به ذکر است که واحد رسانه بنیاد فرهنگی تربیتی ضیاءالصالحین نیز در غرفه فضای مجازی جهت بالا بردن سواد رسانه ای و معرفی آسیب ها و فرصت های موجود در این محیط با پخش برنامه های متنوع و آموزشی لازم از طریق ویدئو پروژکتور به ارائه خدمات بایسته و شایسته نمود.

گزارش تصویری برنامه های عید غدیر 1401 در پارس آباد را می تونید در کلیپ مشاهده نمایید.



خوشحال می شویم که بازخوردها و پیشنهادات خودتان را جهت تقویت هرچه بهتر برنامه ها با ما و سایر کاربران سایت ضیاءالصالحین از طریق بخش نظرات مطرح نمایید.

Share