بازی اندرویدی باقلوا + جواب کامل مراحل بازی

تعداد کلمات 711 / زمان تقریبی مطالعه : 3 دقیقه
بازی باقلوا
بازی باقلوا یکی از جذاب ترین بازی های اندرویدی است که با طراحی کاملاً ایرانی عرضه شده است.

بازی اندرویدی باقلوا + جواب کامل مراحل بازی

در این نوشتار قصد داریم بازی اندرویدی باقلوا را معرفی کنیم. بازی های فکری، بازی هایی هستند که مشتری های خاص خود را دارند. با تشویق بخش خصوصی می توان بازی هایی با سبک و سیاق ایرانی در فضای مجازی ایجاد کرد. بازی باقلوا یکی از جذاب ترین بازی های اندرویدی است که با طراحی کاملاً ایرانی عرضه شده است. با ضیاءالصالحین همراه باشید تا با بازی اندرویدی باقلوا بیشتر آشنا شوید.

 

دسترسی به: جواب کامل همه مراحل بازی باقلوا

دسترسی به: جواب کامل همه مراحل بازی حرف تو حرف

بازی اندرویدی باقلوا + جواب کامل مراحل بازی

بازی باقلوا

طرفداران سری بازی فکری و پازلی تلفیق شده با حروف یا کلمات نباید بازی زیبای باقلوا را از دست دهند. این بازی که بصورت رایگان قابل دانلود است، هم اکنون یکی از پرطرفدارترین بازی های موبایلی در بین کاربران ایرانی محسوب می شود. در این نوشتار قصد داریم تا به معرفی یک بازی جالب بنام باقلوا بپردازیم. 

بازی اندرویدی باقلوا + جواب کامل مراحل بازی

مقدمه ای در رابطه با بازی باقلوا

بازی زیبای باقلوا سبک پازلی دارد و ذهن گیمر را به چالش می کشد. حل پازل های بازی باید با تمرکز بر روی پیدا کردن کلمات صحیح در یک جدول پر شده با حروف مختلف صورت پذیرد. بازی باقلوا شامل 2 نسخه اندرویدی و آی او اسی می شود و یک بازی رایگان است که خریدهای درون برنامه ای را ارائه می کند.

بازی اندرویدی باقلوا + جواب کامل مراحل بازی

معرفی بازی باقلوا

هنگامی که بازی پازلی باقلوا را اجرا می کنید با رابط کاربری چشم نواز و رنگارنگ آن روبرو خواهید شد. همچنین موسیقی پس زمینه ی بازی هم با تم سنتی خود بر زیبایی های آن می افزاید. با لمس گزینه ی “شروع بازی” شاهد آغاز مرحله ی نخست آن خواهید بود. حالا شما بیش از 600 مرحله را برای پشت سر گذاشتن، پیش روی خود دارید.

در مراحل بازی زیبای باقلوا شما با یک جدول مواجه می شوید که حروفی فارسی در هر یک از خانه های آن قرار داده شده اند. شما باید سعی کنید که با توجه به حروف موجود در جدول، کلمه مورد نظر را حدس بزنید. سپس باید انگشت خود را بر روی حرف ابتدایی آن کلمه قرار داده و مسیر تشکیل آن را با انگشت مشخص کنید. در مراحل ابتدایی بازی تعداد خانه های جدول کم هستند و مطمئنا حدس زدن کلمات هم ساده تر خواهند بود، اما زمانی که در بازی پیشروی کنید، خانه های جدول افزایش یافته و حدس زدن کلمات هم به مراتب سخت تر می شوند.

با پشت سر گذاشتن هر مرحله ی شما سکه دریافت خواهید کرد و به مرحله ی بعد هدایت می شوید. اما این سکه هایی که دریافت می کنید به چه درد می خورند؟ شما می توانید از این سکه ها در مراحل دشوار و سخت تر بازی باقلوا برای کسب راهنمایی استفاده کنید. همانطور که در عکس فوق می بینید، در منوی زیرین هر مرحله سه گزینه با عناوین “حرف”، “اشاره” و “کلمه” ارائه شده است. هر یک از این سه گزینه به شیوه ی خاصی برای پیدا کردن کلمات مورد نظر شما را راهنمایی می کنند و در قبال آن از شما سکه ی کم خواهند کرد.

برای مثال زمانی که از گزینه “حرف” استفاده کنید، حرف اول کلمه ی مورد نظر در جدول نشان داده می شود. گزینه ی “اشاره” بطورغیر مستقیم به کلمه ی مورد نظر اشاره خواهد کرد و شما را برای یافتن آن راهنمایی می کند. گزینه ی “کلمه” هم منجر به آشکار شدن کل کلمه می شود و شما را به مرحله ی بعد هدایت می نماید. اما اگر نتوانستیم در مرحله ای از بازی باقلوا کلمه ی مورد نظر را بیابیم و سکه ی کافی هم برای راهنمایی گرفتن نداشتیم چه کنیم؟

در این شرایط شما می توانید از قابلیت خرید درون برنامه ی بازی زیبای باقلوا استفاده کنید و با پرداخت هزینه های ناچیز مقدار زیادی سکه بخرید و از آن ها برای کسب راهنمای در هر کی از مراحل بازی استفاده کنید. فراموش نکنید که بازی باقلوا بیش از 600 مرحله را در بر می گیرد و راه طولانی برای فتح کردن آن پیش رویتان خواهد بود.

بازی اندرویدی باقلوا + جواب کامل مراحل بازی

نقاط قوت بازی باقلوا

  • گیم پلی جذاب

  • رایگان بودن

  • موسیقی پس زمینه ی زیبا و سنتی

  • مراحل طولانی و متفاوت

  • تقویت هوش و حافظه

نقاط ضعف بازی باقلوا

  • این بازی تقریبا نقطه ی ضعف محسوسی ندارد.

پدیدآورنده: 
Share