اغتنام فرصتهای ماه شعبان - مقام معظم رهبری

دریافت ویدئو
دانلود فایلاندازه
فایل اغتنام فرصتهای ماه شعبان - مقام معظم رهبری3.81 مگابایت
موضوع: 
در این کلیپ کوتاه 3 دقیقه ای، پرسش رهبر معظم انقلاب از امام خمینی (ره) را با این مضمون که « شما کدام دعا را بیشتر دلبسته ی آن هستید؟ » مشاهده می فرمایید.

اغتنام فرصتهای ماه شعبان - مقام معظم رهبری

در این کلیپ کوتاه 3 دقیقه ای، پرسش رهبر معظم انقلاب از امام خمینی (رحمت الله علیه) را با این مضمون که « شما کدام دعا را بیشتر دلبسته ی آن هستید؟ » مشاهده می فرمایید.

اغتنام فرصتهای ماه شعبان

توصیه به اغتنام فرصتهای ماه شعبان برای ورود به عرصه الهی ضیافت رمضان

گزیده بیانات مقام معظم رهبری امام خامنه ای « مد ظله العالی » را در دیدار اقشار مختلف مردم در 1396/2/27 و توصیه مهم ایشان به اغتنام فرصتهای ماه شعبان برای ورود به عرصه الهی ضیافت رمضان را مشاهده می فرمایید. 

این را همیشه باید به یاد داشته باشیم، از فرصت‌ هایی که خدای متعال در اختیار ما قرار می‌ دهد، حداکثر استفاده را بکنیم، یکی از این فرصت‌ ها ماه مبارک شعبان است که ماه دعاست، ماه مناجات است، ماه توسل است، ماه انتظار است، یک نعمت بزرگ دیگر ماه مبارک رمضان است که نزدیک است و ما خیلی مناسب است که در ماه شعبان خودمان را آماده کنیم برای ماه رمضان، ماه رمضان ماه ضیافت الهی است . ورود در عرصه ی ضیافت الهی احتیاج به آمادگی هایی دارد. این آمادگی ها را در خودمان به وجود بیاوریم. کار شما جوانان عزیز بسیار آسان تر از ماست. جوان ها با دل های پاکشان، با دل های صافشان ، با عدم آلودگی هایی که در طول زمان برای انسان به وجود می آید بیشتر آمادگی دارند و قدر بدانند این آمادگی را. این دعاهای ماه مبارک شعبان را، به خصوص این مناجات را.. مناجات معروفی که از ائمه علیهم السلام نقل شده است...

توصیه به اغتنام فرصتهای ماه شعبان

جهت دانلود و تماشای فیلم و سریال های بیشتر در موضوعات مختلف و متنوع (از قبیل فیلم سینمایی - سریال تلویزیونی - انیمیشن و کارتون - سخنرانی - تلاوت قرآن و...) می توانید با کلیک روی بنر فوق به سایت فیلم و انیمیشن ضیاءالصالحین مراجعه نمایید.

Share