راهکار تزریق امید در جامعه، همدلی و نشستن پای درد و دل مردم است

خطبه های نماز جمعه تبریز؛
خطبه های نماز جمعه تبریز
حجت الاسلام سید محمدعلی آل هاشم در نماز جمعه تبریز: مسئولان مربوطه دانه درشت ها را بگیرند. باید به صورت جدی با محتکران و مفسدان اقتصادی برخورد شود.

به گزارش خبرنگار ضیاءالصالحین به نقل از مهر، حجت الاسلام سید محمدعلی آل هاشم ظهر امروز جمعه در خطبه های نماز جمعه تبریز با اشاره به اینکه باید مشکلات مردم حل شود، گفت: با اعتماد به جوانان و تکیه بر تولیدات داخلی و پتانسیل های ملی می توان مشکلات مختلف اقتصادی و رفاهی کشور را حل کرد.
وی همچنین با اشاره به اینکه جوانان موتور متحرک و پیشرانان انقلاب هستند، گفت: جوانان برای دستیابی به آرمان‌ های انقلاب کارهای بزرگی انجام می‌ دهند از این‌ رو ضرورت سپردن اداره کشور به جوانان ضروری است.
آل هاشم همچنین با تاکید بر اینکه امیدآفرینی در جامعه ضروری است، افزود: راهکار تزریق امید در جامعه، همدلی و نشستن پای درد و دل مردم است. باید مسئولان به حرف مردم گوش فرا دهند و به آنها عمل کنند.
امام جمعه تبریز با بیان اینکه در آستانه آغاز ماه محرم هستیم، گفت: این ماه فرصت طلایی برای بهره‌ مندی از مکتب عاشورا است. باید از این ماه استفاده کنیم و ارمان ها و اهداف قیام امام حسین بازگو شود.
آل هاشم با تاکید بر اینکه عزاداری‌ ها باید مسجد محور شوند، اظهار داشت: عزاداری ها باید یا از مسجد شروع شوند و یا به مسجد ختم شوند.
امام جمعه تبریز با بیان اینکه امر و به معروف و نهی از منکر وظیفه واجبی است، افزود: تذکر لسانی برای همگان واحب است.
وی با بیان اینکه مردم دچار مشکلات معیشتی و اقتصادی هستند، ادامه داد: باید برای حل این مشکلات تلاش کرد.
وی با تاکید بر اینکه با آمریکا و رئیس جمهور بد دهن آنها مذاکره نمی کنیم، گفت: برخی ها با اهداف خاصی تلاش می کنند تا بگویند راه حل مشکلات کشور مذاکره با امریکا است درحالیکه این چنین نیست.
وی ادامه داد: از وقتی رئیس جمهور آمریکا موضوع مذاکره را مطرح کرده، برخی افراد خاص سعی دارند تا تمام مشکلات کشور را به مذاکره گره بزنند. 

 

Share