برگزاری سلسله نشستهای تخصصی معرفتی در ماه مبارک رمضان

معاونت تبلیغ بنیاد ضیاءالصالحین اعلام کرد؛
برنامه های تبلیغی بنیاد ضیاءالصالحین در ماه رمضان 97
معاونت تبلیغی بنیاد فرهنگی تربیتی ضیاءالصالحین اهم فعالیتهای انجام یافته تبلیغی، در طول ماه مبارک رمضان را اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار ضیاءالصالحین، حجت الاسلام حیدری معاون تبلیغ بنیاد فرهنگی تربیتی ضیاءالصالحین اهم فعالیتهای انجام یافته تبلیغی، در طول ماه مبارک رمضان را اعلام کرد.
حجت الاسلام حیدری افزود: در ایام ماه مبارک رمضان حلقه ی تخصصی اخلاق، معرفت افزایی و مشاوره ی مسائل خانواده با حضور اعضای بنیاد بصورت خانوادگی و روزانه به مدت دو ساعت در مهدیه دارالقرآن المهدی علیه السلام شهرستان پارس آباد برگزار گردید.
علاوه بر این، قرائت روزانه یک جزء از قرآن کریم به صورت دسته جمعی در مساجد الزهراء و عباسیه شهرستان پارس آباد از دیگر برنامه های اجرا شده ی بنیاد در ایام ماه مبارک رمضان بود.
وی همچنین در ادامه به سایر برنامه های تبلیغی متنوع بنیاد فرهنگی تربیتی ضیاءالصالحین در ماه مبارک رمضان، از جمله برگزاری اعتکاف رمضانیه برای اولین بار در شهرستان پارس آباد و ایراد سخنرانی و تبلیغ در مساجد الزهراء و علی بن ابیطالب علیه السلام توسط گروه جهادی تبلیغی ضیاءالصالحین اشاره نمود.

 

Share

دیدگاه‌ها

من مقداری کمک نقدی میخام به فقرا بکنم .. بنیاد شما جایی برا کمک گرفتن و پخشش داره؟

باسلام
ما در بنیاد یه بخشی داریم که کارش کمک به فقرا و محرومین هستش که با طرحی تحت عنوان «سفره نبوی» اقدام به شناسائی محرومین کرده و به آنان کمکهای مالی و خوراک و... انجام میدن، الحمدلله از نظر تامین خوراک الان شبی نیست که اینکار انجام  نشه ولی بازهم در قبال میزان محرومیت و نیازی که آنها دارند واقعاً چیز اندک و ناچیزیه، امیدواریم که به زودی با معرفی این طرح بصورت کامل در بخش حمایتی سایت بتونیم از مردم عزیز نیز مساعدت هایی را گرفته و فکر اساسی برای این بنده های خدا بکنیم، گاهی از خود خیرین خواسته میشه تا بچه های این طرح همراهی کنند و خودشون با دستان خودشون این کمکها را با کمک دوستان ما به فقرا برسونند تا از نزدیک شدت نیاز آنها را ببینند و اگر خواستند خودشان نیز ملحق به این گروه جهادی بشند....

لذا اگه کمکی داشته باشید دوستان ما در طرح « سفره نبوی » با کمال میل قبول زحمت می کنند و إن شاءالله به نحو احسن انجام  وظیفه می نمایند... به امید روزی که محرومی نباشه که نیاز به محرومیت زدایی بشه... و آن روز، روز ظهور است إن شاءالله
اللهم عجل لولیک الفرج ...

اون آقایی که شبا رد می شد از کوچه ما ،کیسه بدوش کو ؟ رد پای پر خراش بی خروش کو ؟ اون آقای خرقه بدوش کو ؟ کجاست اون آقا که پینه های دستاش مرهم دلای ما بود ؟

ایول دارید داداش پس در فضای حقیقی هم فعالین
ما را هم دعا کنید مریض داریم

حیف این سایت نیست با این تصویر؟؟
می تونستید یه عکسی از خود اون جلسات بزارید
البته ببخشیدا