خاخام صهیونیستی قتل‌عام و نسل‌کشی فلسطینیان را تنها گزینه اخلاقی اسرائیل دانست!!!

سردبیر سایت ضیاءالصالحین؛
خاخام صهیونیستی قتل‌عام و نسل‌کشی فلسطینیان را تنها گزینه اخلاقی اسرائیل دانست!!!
خاخام صهیونیستی می‌گوید تاکنون کسی از اسرائیل جرأت نداشت که از «حذف» یا حمایت از مجازات دسته‌جمعی (نسل‌کشی) حرف بزند؛ ولی اتفاقات اخیر (عملیات طوفان الاقصی) باعث شد که ما به فکر پاک‌سازی (نسل‌کشی) فلسطینیان باشیم!

خاخام صهیونیستی قتل‌عام و نسل‌کشی فلسطینیان را تنها گزینه اخلاقی اسرائیل دانست!!!

به گزارش ضیاءالصالحین به نقل از نشریه اسرائیلی «جروزالم پست»، یک خاخام اسرائیلی، برای توجیه نسل‌کشی فلسطینیان ، کشته‌شدن ۱۴۰۰ صهیونیست در طول عملیات طوفان الاقصی را کشتار غیرنظامیان قلمداد کرده و گفت: «وحشت این قتل‌عام غیرنظامیان باعث شد تا ادبیات ما عوض شود»!!

خاخام صهیونیستی قتل‌عام و نسل‌کشی فلسطینیان را تنها گزینه اخلاقی اسرائیل دانست!!!

◂ وی می‌گوید تاکنون کسی از اسرائیل جرأت نداشت که از «حذف» یا حمایت از مجازات دسته‌جمعی (نسل‌کشی) حرف بزند؛ ولی اتفاقات اخیر (عملیات طوفان الاقصی) باعث شد که ما به فکر پاک‌سازی (نسل‌کشی) فلسطینیان باشیم!

◂ او همچنین افزود: «اظهاراتی که زمانی به افراط‌گرایان متوهم نسبت داده می‌شد، اکنون برای بسیاری عادی شده است! من هم متعلق به این اردو هستم. من همچنین معتقدم غزه باید به‌گونه‌ای ضربه بخورد که رژیم حماس را تحت سلطه خود درآورد، باعث فروپاشی آن شود و نظم جدیدی را در آنجا تحمیل کند. من نیز حاضرم عواقب شدیدی را برای مردم غیرنظامی آنجا متصور شوم. اما دقیقاً به همین دلیل است که برای من مهم است که توضیح دهم: حتی اگر ادبیات ما تغییر هم کرده باشد، از منظر اخلاقی - ارزشی چیزی تغییر نکرده است»!!!

◂ او مسلمانان فلسطین را که به‌خاطر موفقیت حماس اظهار شادی و خوشحالی کرده‌اند را تروریست خوانده و گفت: «آنها انسان نیستند. آنها بدتر از حیوانات هستند. مشاهده ربوده‌شدگان، از جمله زنان و کودکان، نوزادان و افراد مسن که توسط تروریست‌ها به‌زور به نوار غزه برده می‌شوند و همچنین شادی ساکنان آنجا از آنچه رخ داده است - همه اینها نشان می‌دهد که حماس پایگاه غیرنظامی مستحکمی دارد. کل جامعه‌ای که از آنها حمایت می‌کند. چه به این دلیل است که آنها شستشوی مغزی داده‌اند یا این را انتخاب کرده‌اند، اکنون مهم نیست. این یک واقعیت است که جامعه‌ای وجود دارد که در آن احترام به زندگی و حقوق بشر در پایین‌ترین حد ارزش‌هایشان قرار دارد و چنین جامعه‌ای در قبال آنچه در آنجا اتفاق می‌افتد نیز مسئولیت دارد.»

◂ وی بدون اشاره به جنایت‌های نابخشودنی صهیونیست‌ها و بدون درنظرگرفتن توحش سران اسرائیل و هر آنچه را که برازنده رژیم موقت و منحوس خودشان بود به مقاومت و ملت فلسطین نسبت داده و اولویت اول ارتش اسرائیل را محافظت از شهروندان صهیونیستی اعلام کرد و افزود: «ما وظیفه اخلاقی داریم که شر را نابود کنیم. کسانی که کودکان و افراد مسن را در رختخواب خود می‌کشند، زنان و مردان را مورد آزار قرار می‌دهند، بر بدن سربازان ما پا می‌گذارند، باید از روی زمین محو شوند. این راهی برای اصلاح دنیاست. بله، می‌دانم که برقراری ارتباط بین جنگ، کشتار و اخلاق برای مردم سخت است. اما کسی که شر را از بین نبرد، نمی‌تواند برای خیر مبارزه کند. شاعر کتاب مزامیر این مطلب را چنین برداشت کرده است: "ای دوستدار خدا، از بدی بیزار باشید"»

◂ او افسارگسیختگی و درندگی رژیم صهیونیستی را این‌گونه توجیه کرد: «ما به قصد انتقام یا تخریب برای نابودی اقدام نمی‌کنیم. ما در حال انجام یک مأموریت اخلاقی برای نابودکردن شر هستیم»!!!

⮜ بخش پایانی اظهارات این خام‌خام نشانگر تفکر کل جامعۀ صهیونیستی است که در طول تاریخ آنرا به اثبات رسانده و بر طبق آن عمل کرده‌اند و آن داشتن روحیۀ نژادپرستی و خودبرتربینی است و ازاین‌رو، یهود خود قوم برگزیده می‌داند[۱]؛

او می‌گوید: «در طول این مأموریت، غیرنظامیان نیز آسیب خواهند دید. راه دیگری وجود ندارد. کل جامعه در آنجا بخشی از داستان است و بهای آن را نیز خواهند پرداخت. به‌خصوص زمانی که ما تعداد زیادی ربوده شده در آنجا داریم که باید به هر قیمتی شده آنها را نجات دهیم، و بله - جان اسرای ما بر جان مردم غزه مقدم است. این یک جمله اخلاقی درجه یک است. ارتش اسرائیل باید با تمام توان و قدرت خود در غزه وارد عمل شود.»

خاخام صهیونیستی قتل‌عام و نسل‌کشی فلسطینیان را تنها گزینه اخلاقی اسرائیل دانست!!!

۩  به سراغتان میآییم:

بله کل محور مقاومت اسلامی نیز با اتکا به وعدۀ آیات الهی منتظر شما هستند:

﴿وَأَنَّهُمْ يَقُولُونَ مَا لَا يَفْعَلُونَ، إِلَّا الَّذِينَ آمَنُوا وَعَمِلُوا الصَّالِحَاتِ وَذَكَرُوا اللَّهَ كَثِيرًا وَانْتَصَرُوا مِنْ بَعْدِ مَا ظُلِمُوا ۗ وَسَيَعْلَمُ الَّذِينَ ظَلَمُوا أَيَّ مُنْقَلَبٍ يَنْقَلِبُونَ﴾؛[۲]

و آنها بسیار سخنان می‌گویند که یکی را عمل نمی‌کنند، مگر آنان که ایمان آورده و کارهای شایسته انجام داده‌اند و خدا را بسیار یاد کردند و پس از آنکه [با شعرهای باطل دشمنان، هجویّات مشرکان و یاوه‌های کافران] مورد ستم قرار گرفتند [با شعرهای توحیدی و اصیل و استوار خود] به انتقام گرفتن [از دشمن و دفاع از خویش] برخاستند، و کسانی که ستم کرده‌اند، به‌زودی خواهند دانست که به چه بازگشت گاهی باز خواهند گشت.

خاخام صهیونیستی قتل‌عام و نسل‌کشی فلسطینیان را تنها گزینه اخلاقی اسرائیل دانست!!!

⮟ تذکرات:

۱. در طول تاریخ شما هرگز چشم دیدن شادی مسلمین را نداشته و ندارید و برای همین گرگرفته و می‌سوزید، پس؛ ﴿موتوا بِغَیظِکم﴾[۳] [از ما عصبانی باشید و از این عصبانیت بمیرید!]

۲. شما از حقوق بشر دم می‌زنید؟! شماهایی که برای آسایش خود، حاضرید کل بشریت را فدا سازید.

۳. شما می‌گویید باید شر را از بین برد و ما با استناد به آیات قرآن و شواهد عینی، شما را شر مطلق می‌دانیم و برای نابودی‌تان درنگ نخواهیم کرد، این وعدۀ حق است و مسلماً محقق خواهد.

۴. طبق متن مزامیر گفتید که "ای دوستدار خدا، از بدی بیزار باشید"؛ قطعاً لشکریان حق از شما صهیونیست‌ها بیزارند! (تولی و تبری)

۵. گفتید که جان اسرای ما بر جان مردم غزه مقدم است و شرم نکردید از این وقاحت و نژادپرستی؛ لذا ما هم نیز به اذن الله با چوب خدا شما را تأدیب خواهیم کرد که در ملاک‌های برتری خود تجدیدنظر کنید؛ ﴿إِنَّ أَکرَمَکم عِندَاللَّهِ أَتقاکم﴾[۴]

۶. بمباران بیمارستان المعمدانی را هم شاید با این منطق انجام دادید، شرمتان باد!!!

خاخام صهیونیستی قتل‌عام و نسل‌کشی فلسطینیان را تنها گزینه اخلاقی اسرائیل دانست!!!

⮟ پی‌نوشت:

[۱]. صهیونیسم مبتنی بر تبعیض نژادی است و قوم یهود را دارای وضع استثنایی در جهان می‌داند که به‌عنوان قوم برگزیده خدا دارای رسالتی ویژه است. براساس این تفکر، در سال ۱۸۹۷ میلادی جمعیتی به نام سازمان جهانی صهیونیسم به‌وجود آمد که هدف خود را انتقال یهودیان جهان به فلسطین اعلام کرد.

پیروان صهیونیسم از ابتدای پیدایش یک هدف اساسی و عمده را دنبال می‌کردند و آن تشکیل یک دولت یهودی یا حکومت جهانی تحت سلطه یهود با عنوان اسرائیل بزرگ در فلسطین بود. بر این اساس پس از تشکیل دولت اسرائیل در سال ۱۹۴۸ میلادی، صهیونیست‌ها درصدد ایجاد اسرائیل بزرگ برآمدند و برای توجیه این سیاست خود، آن را مطابق تعالیم تورات دانستند.

نقشه اسرائیل بزرگ بیشتر کشورهای اسلامی و یا بخشی از آنها را در برمی‌گیرد. نقشه مزبور در گزارش پژوهشی «بنیامین مارزار» که تحت نظارت دولت اسرائیل منتشر شد وجود دارد. در نقشه مزبور، حدود اسرائیل را از نیل تا فرات قرار داده‌اند و اسرائیل همه خلیج فارس، شمال عراق، مسقط، عمان، نجد، ترکیه، سوریه، جنوب لبنان، شرق فلسطین، غرب اردن، بخشی از مصر و جنوب سودان را شامل می‌شود. به علاوه نقشه بزرگ‌تر اسرائیل که می‌تواند مرحله بعد از پیاده شدن طرح اسرائیل بزرگ باشد، کردستان، منطقه جنوب‌شرقی ایران، جنوب‌غربی افغانستان، و بخشی از شمال‌غربی پاکستان را نیز شامل می‌گردد. [صحیفه امام خمینی، جلد ۲۱، صفحه ۳۹۸]

[۲]. آیات ۲۲۶ و ۲۲۷ سوره مبارکۀ شعراء.

[۳]. آیه ۱۱۹ سوره مبارکۀ آل‌عمران.

[۴]. آیه ۱۳ سوره مبارکۀ حجرات.

Share