برچیده‌شدن ستاد مرکزی مقابله با کرونا؛ آرزوی مهم اهالی آذربایجان

تعداد کلمات 266 / زمان تقریبی مطالعه : 2 دقیقه
برچیده‌شدن ستاد مرکزی مقابله با کرونا؛ آرزوی مهم اهالی آذربایجان
در میان ده‌ها و بلکه صدها معضل لاینحل مردم مظلوم و سرکوب شده جمهوری آذربایجان، برچیده‌شدن ستاد مرکزی مقابله با کرونا که ابزار و بهانه مهم سرکوبگری و فساد مالی و چپاولگری رژیم وابسته صهیونیسم باکو در سال‌های اخیر بوده است.

برچیده‌شدن ستاد مرکزی مقابله با کرونا؛ آرزوی مهم اهالی آذربایجان

در میان ده‌ها و بلکه صدها معضل لاینحل مردم مظلوم و سرکوب شده جمهوری آذربایجان، برچیده‌شدن ستاد مرکزی مقابله با کرونا که ابزار و بهانه مهم سرکوبگری و فساد مالی و چپاولگری رژیم وابسته صهیونیسم باکو در سال‌های اخیر بوده است، به یکی از آرزوهای مهم اهالی جمهوری آذربایجان تبدیل شده است.

برچیده‌شدن ستاد مرکزی مقابله با کرونا؛ آرزوی مهم اهالی آذربایجان

به گزارش سایت دموکرات، ناطق جعفرلی، معاون حزب اقماری رئال خواستار شد ستاد مرکزی کرونا همانند سایر کشورهای دنیا بالاخره در جمهوری آذربایجان نیز منحل شود و بدهی‌های اهالی جمهوری آذربایجان که به‌خاطر جریمه‌های وضع شده از طرف حکومت به بهانه کرونا جمع شده است، تسویه شود و جریمه‌های اخاذی شده از مردم به‌خاطر کرونا نیز به طور قسطی و از طریق تخفیف در مخارج خدمات شهری از جمله بهای آب و برق و گاز، به شهروندان جریمه شده، بازگردانده شود!!

ناطق جعفرلی گفت خوب است که "دوره همه‌گیری" در جمهوری آذربایجان نیز برای همیشه تمام شود!!

مردم جمهوری آذربایجان به‌رغم برخورداری این جمهوری از منابع نفت و گاز و سایر ثروت‌های خدادادی، از مشکلات جدی درآمدی و فقر و مسائل بهداشت و درمان و تحصیل رنج می‌برند و در همین حال، قشر کوچکی شامل طایفه‌های حاکم علی‌اف و پاشایف و چند خانواده وابسته به طایفه حاکم در عیش و عشرت زندگی می‌کنند!

“Vizanın ləğv olunması quru sərhədinin açılmasına hazırlıqdır” — NATİQ CƏFƏRLİ

“Son günlər Azərbaycan hökumətinin İran vətəndaşlarına sərhəddə (hava limanı və quru sərhədlərdə) viza verilmə prosedurunun ləğv edilməsi, qonşu ölkə vətəndaşlarının ya ASAN VİZA, ya da bizim İrandakı konsulluq vasitəsi ilə viza alaraq ölkəyə gələ bilməsi  quru sərhədlərin açılmasına hazırlıq göstəricisidir”.

Share