دانلود فیلم و سریال های نوروزی 1401 در تلویزیون

سریال های نوروزی تلویزیون , سریال های نوروزی 1401
در این مقاله قصد داریم به معرفی و توضیح سریال های نوروزی 1401 بپردازیم که در سایت دانلود فیلم و سریال نیکی دیلی قرار دارند.

دانلود فیلم و سریال های نوروزی 1401 در تلویزیون

ایام نوروز برای آن دسته از مخاطبانی که به فیلم های جنگی و دفاع مقدس علاقه دارند بسیار پربار بوده است، در سال های گذشته همواره به دیدن سریال هایی مانند پایتخت عادت داشتیم و همچنین ساخت آثار طنز از اولویت های شبکه ملی برای پخش برنامه ها بود تا نوروزی شاد را در کنار خانواده ها رقم بزنند. این بار بیشتر تمرکز برنامه ها در سریال های دفاع مقدس معطوف شده و با کمی چاشنی طنز کارهای خوبی را از آب درآورده اند. در این مقاله قصد داریم به معرفی و توضیح سریال های نوروزی 1401 بپردازیم که در سایت دانلود فیلم و سریال نیکی دیلی قرار دارند.

سریال های نوروزی تلویزیون

1- نجلا 2

سریال های نوروزی تلویزیون , نجلا 2

سریال نجلا 2 عنوان مجموعه‌ای عاشقانه، درام و مذهبی ویژه نوروز 1401 به کارگردانی خیرالله تقیانی‌ پور می‌باشد که برای شبکه سه سیما آماده شده است؛ تهیه کنندگی این سریال برعهده سعید سعدی می‌باشد و فیلمنامه آن را نیز حسین امیرجهانی نوشته است؛ فصل اول نجلا سال 1399 به روی آنتن رفت و مورد استقبال بسیاری از دوستداران سریال‎های تلویزیونی قرار گرفت و حال فصل دوم آن نیز آماده شده است و بینندگان می‌توانند ادامه داستان آن را دنبال کنند؛ قصه نجلا در سال 1358 می‌گذرد؛ نجلا در اوضاع آشفته و نا امنی‌ها به عبد که عاشق او شده وعده‌ای می‌دهد که طی آن اگر عبد بتواند او را از مرز ایران و عراق رد کند و به زیارت اربعین برسد، در قبال عشقش به او پاسخ مثبت می‌دهد، اما همه این‌‌ها در طول مسیر دست‌خوش اتفاق‌هایی می‌شود؛ داستان فصل دوم نجلا درباره اشغال خرمشهر است و عبد در این فصل نقش محوری در داستان دارد و این سریال از قبل از جنگ تحمیلی شروع می‌شود؛ همچنین گفته شده که فصل دوم این سریال به بازگشت کاراکترهای قصه از کربلا و حوادثی که در این مسیر برایشان رقم می‌خورد می‌پردازد؛ نویسنده این سریال، در مصاحبه‌ای اعلام کرده که قصه فصل دوم در حوالی سال‌های 58 و 59 روایت می‌شود؛ این بار داستان بر مساله اشغال خرمشهر و به خصوص حصر آبادان تمرکز دارد.

2- زیرخاکی 3

سریال زیرخاکی نام یک مجموعه تلویزیونی به کارگردانی و نویسندگی جلیل سامان است که اولین فصل این مجموعه تلویزیونی در رمضان ۱۳۹۹ پخش شد. این مجموعه تلویزیونی قرار بود از شبکه سه پخش شود که نهایتا از شبکه یک پخش شد؛ فصل دوم این مجموعه از هفتم خرداد 1400 روی آنتن شبکه یک رفت. این مجموعه تلویزیونی کمدی تاریخی که مربوط به دهه‌های ۱۳۵۰ و ۱۳۶۰ خورشیدی است، داستان مردی را به تصویر می‌کشد که به دنبال زیرخاکی می‌گردد. او در طی داستان درگیر مسائلی همچون؛ دستگیری به جرم پخش اعلامیه ضد شاه، کمک به برادرش در تعمیر موشک ارتش و… می‌شود. جالب است که در همهٔ این موارد او از ماجراهایی که پیرامون تحولات ایران رخ می‌دهد بی‌خبر و بی اطلاع و مشغول به کار خودش است. در این سریال نحوه استفاده از دستگاه آپولو توسط ساواک بر روی پژمان جمشیدی نمایش داده شد. پژمان جمشیدی، ژاله صامتی، نادر فلاح، گیتی قاسمی، پیام احمدی نیا، رامین راستاد، اکبر رحمتی، خسرو احمدی، اصغر نقی زاده، ایرج سنجری، مریم سرمدی، مهری آل آقا، ابراهیم طلعتی نژاد، فاطمه نیشابوری، حسین عقدایی، عبدالحمیم تقلبی، افشین طایی، رایان سرلک با حضور هومن برق‌نورد و نسرین نصرتی از بازیگران این مجموعه هستند. دانلود فیلم سینمایی از رسانه نیکی دیلی پیشنهاد می گردد.

3- خداداد

سریال خداداد عنوان مجموعه‌ای کمدی و خانوادگی ویژه نوروز 1401 به کارگردانی علی غفاری می‌باشد که برای شبکه دو سیما آماده شده است؛ تهیه کنندگی این سریال برعهده سعید سعدی می‌باشد و فیلمنامه آن را نیز میلاد کزازی به رشته تحریر درآورده است؛ در این سریال رضا ناجی نقش خداداد را بازی می‌کند و علی صبوری نیز از بازیگران اصلی این سریال است که در نقش منوچهر، داماد بزرگ خانواده به ایفای نقش پرداخته است؛ «خداداد» با توجه به موضوعی که دارد همذات پنداری خوبی با مخاطبان برقرار می‌کند؛ این سریال کشمکش‌های زندگی‌ اقشار مختلف جامعه را نشان می‌دهد‎؛ حال و هوای سریال خداداد متناسب با ایام نوروز است و پیام محتوایی ارزشمندی را در مقوله امانتداری، صداقت، حس نوع دوستی و رزق حلال دارد و مجموعا یک سریال ایرانی با طبع گرم خانواده‌های ایرانی است که به نظر می‌رسد اوقات خوش و دلنشینی را برای مخاطبان فراهم کند؛ داستان این سریال در مورد مشکلات مالی و روزمره‌گی افرادی است که تلاش برای به دست آوردن خرج و مخارج زندگی دارند که در قالب طنز این مشکلات بیان شده است.

4- دورهمی 6

سریال های نوروزی تلویزیون , دورهمی 6

دورهمی نام یک مجموعه تلویزیونی با اجرا و کارگردانی مهران مدیری است که از ۲۷ اسفند ۱۳۹۴ با تهیه کنندگی حمید رحیمی نادی و هاشم رضایت از شبکه نسیم پخش شد؛ در فصل اول مهراب قاسم خانی کارگردانی این برنامه تلویزیونی را بر عهده داشت که بعداً به دلیل برخی مشکلات از جمله ممنوع‌التصویر بودن قاسم خانی از قسمت سیزدهم به بعد مهران مدیری کارگردانی را بر عهده گرفت؛ این مجموعه، اواسط پاییز سال ۱۳۹۴ و با آغاز مقدمات ساخت دکور وارد مرحله پیش تولید شد؛ در آغاز، هدف سازندگان، ارائه مجموعه‌ای تلویزیونی با ساختاری کاملاً متفاوت نسبت به سایر آثار نمایشی پیشین تلویزیون بود که با گذشت زمان، این ادعا عملی نشد؛ برنامه دورهمی از نگاه مردم به عنوان بهترین برنامه در سال ۱۳۹۵ انتخاب شد؛ این رای‌گیری در برنامه سه ستاره که با اجرای احسان علیخانی بود، انجام شد، همچنین مهران مدیری کارگردان، مجری و طراح این برنامه هم مقام اول را در حوزه بهترین اجرا به خود اختصاص داد. تا کنون شش فصل از این برنامه تولید شده که چهار فصل آن حالت گفتگو محور و از فصل پنجم تبدیل به مسابقه با سوالات عمومی و تخصصی بود. سوالات در فصل ششم دورهمی از حالت تخصصی خارج شده و در سطح اطلاعات عموم جامعه طراحی شده که برای همه بینندگان در سراسر کشور جذاب و قابل پاسخگویی باشد و ضمن بالا بردن سطح اطلاعات عمومی، با پاسخگویی به سوالات در منزل ، بینندگان از سطح معلومات خود مطلع شوند. برای دانلود سریال ایرانی از نیکی دیلی اقدام کنید.

Share