حرز امام حسین علیه السلام

امام حسین علیه السلام
از آثار و برکات حرز امام حسین علیه السلام در امان ماندن و حفظ از بلاها و خطرات می باشد. اگر شخصی می خواهد از بلاها و خطرات و مصیبت ها در امان بماند این حرز را بنویسد و با خود همراه داشته باشد تا به اذن خداوند از هرگونه بلا و خطری در امان بماند...

حرز امام حسین علیه السلام

حرز امام حسین علیه السلام از سری حرزهای چهارده معصوم علیهم السلام به همراه ترجمه آن تقدیم شما عزیزان می شود...

حرز امام حسین علیه السلام

این حرز دارای خواص و فضیلت فراوانی است؛ یکی از آثار و برکات حرز امام حسین علیه السلام در امان ماندن و حفظ از بلاها و خطرات می باشد. اگر شخصی می خواهد از بلاها و خطرات و مصیبت ها در امان بماند حرز امام حسین علیه السلام را بنویسد و با خود همراه داشته باشد تا به اذن خداوند از هرگونه بلا و خطری در امان بماند...

متن کامل حرز امام حسین علیه السلام

جهت حفاظت (حرز امام حسین علیه السلام)

امام حسین علیه السلام می فرمایند: کلماتی وجود دارد که اگر من آنها را بر زبان جاری کنم هیچ ترسی ندارم از این که تمام جن و انس علیه من اجتماع کنند و آن کلمات عبارتند از:

«بِسْمِ اللَّهِ وَ بِاللَّهِ وَ إِلَى اللَّهِ وَ فِی سَبِیلِ اللَّهِ وَ عَلَى مِلَّةِ رَسُولِ اللَّهِ اللَّهُمَّ اکفِنِی بِقُوَّتِک وَ حَوْلِک وَ قُدْرَتِک مِنْ شَرِّ کلِّ مُغْتَالٍ وَ کیدِ الْفُجَّارِ فَإِنِّی أُحِبُّ الْأَبْرَارَ وَ أُوَالِی الْأَخْیارَ وَ صَلَّى اللَّهُ عَلَى مُحَمَّدٍ النَّبِی وَ آلِهِ وَ سَلَّمَ‏

حرز دیگری از امام حسین علیه السلام

حرز مخصوص امام حسین علیه السلام برای محفوط ماندن از آفات و بلیات که مورد توصیه و سفارش اساتید فن قرار گرفته است:

«بسم الله الرحمن الرحیم یا دائِمُ یا دَیمُومُ یا حَیَّ یا قَیومُ یا کاشِفَ الغَمِّ یا فارِجَ الهَّمِّ یا باعِثَ الُّرسُلِ یا صادِقَ الوَعدِ اللّهُمَّ اِن کانَ لی عِندَکَ رِضوانٌ و وُدٌ فَاغفِرلی و مَن اتَّبَعَنی مِن اِخوانی وَ شیعَتی و طَیِّب ما فی صُلبی بِرَحمَتِکَ با اَرحَمَ الراحِمینَ وَ صَلّی اللهُ عَلی سَیِّدنا مُحمَدٍ و الِهِ اجمَعینَ.» [مهج الدعوات: ص 23، بحار الأنوار: ج 94 ص 265 ح 3 وراجع: کمال الدین: ص 265 ح 11 وعیون أخبار الرضا 7: ج 1 ص 60 ح 29.]

به نام خدا، ای جاوید، ای همیشگی، ای زنده، ای قیام کننده به کارِ مردمان، ای رحمتگرِ مهربان، ای برطرف کننده اندوه، ای گشایشگرِ حزن، ای مبعوث کننده پیام آوران، ای راستْ وعده!

خدایا! اگر [در تقدیرت] از من خشنودی و با من مهربانی، مرا بیامرز و نیز هر کس از برادران و پیروانم را که مرا پیروی می کنند، و آنچه را در پشتِ من است، نسلی پاک قرار ده، به رحمتت، ای مهربان ترینِ مهربانان! خداوند، بر سرورمان محمّد و همگی خاندانش درود فرستد.

حرز مجرب و قوی دفع بلا و در امان ماندن از بلا و آسیب ها

آیت الله حکیم طلبه ای را برای تبلیغ به منطقه ای میفرستند. در آن منطقه طاعون فراگیر شده بود و اهالی دچار بیماری و مرگ و میر بودند. این طلبه بالای بام رفته و گریه میکند و با توسل به امام حسین علیه السلام از امام میخواهد که شیعیانشان را نجات دهند. به منزل برگشته و میخوابد. در خواب میبیند که امام به او میفرمایند: به شیعیان من بگو این جمله را نوشته و بر در خانه نصب نمایند:

«إنّي أريدُ أماناً يا ابن فاطمة مُستمسكاً بِيَدي مِن طارقِ الزَّمَنِ.»؛ ای پسر فاطمه زهرا با توسل به شما، از این حادثه شدید و کوبنده ای که پیش آمده حرز و امانی میخواهیم که به آن چنگ بزنیم.

ایشان از خواب بیدار شده و به شیعیان می گوید که این جمله را بنویسند و به درب منزل نصب کنند، هر خانه ای که این جمله را نوشته بود از طاعون در امان می ماند.

این مطلب را سایت دفتر علامه شیخ باقر شریف القرشی از علمای نجف نقل کرده و از قول خود علامه آورده که در زمان جنگ ایران و عراق کسانی به ایشان مراجعه نموده و نگران فرزندانشان بودند ایشان این حرز را می دادند و میگفتند هم در منزل بزنید و هم جوانشان به همراه داشته باشد، هر کسی که این حرز را به همراه داشته و درخانه اش نصب شده بوده به سلامت از جنگ برگشته است.

Share