مقاومت شیرهای حماس و شکست کفتارهای صهیونیستی

موضوع: 
سید حسین سیدی
کفتاری خونین
این روزها بحمدالله، رژیم غاصب صهیونیستی در نا امن ترین شرایط خود(مخصوصا بعد از شکست اخیر در غزه) در برابر مقاومت قرار دارد.

مقاومت شیرهای حماس و شکست کفتارهای صهیونیستی :

این روزها بحمدالله، رژیم غاصب صهیونیستی در نا امن ترین شرایط خود در برابر مقاومت قرار دارد. به گونه ای که بعد از ناکامی روزهای اخیر این رژیم در برابر حماس، یک افسر این رژیم اعتراف کرد که: «توان بازدارندگی که حماس در دور اخیر درگیری‌ها در برابر رژیم صهیونیستی محقق کرد، بسیار کارسازتر از توان بازدارندگی از بین رفته این رژیم است، ما چهل سال پیش در برابر سه کشور عربی جنگیدیم و بر آن ها پیروز شدیم، اما امروز نمی توانیم بر جنبش حماس پیروز شویم.»[1] در جواب این افسر رژیم سفاک صهیونیستی باید گفت که: تعلل و شاید خیانت اعراب در 40 سال پیش سبب شد که شما در آن روزها خود را شیر ببینید؛ وگرنه شما در اصل کفتار بودید و اکنون به عینه مشخص شد که شما ترسو هستید. چنانکه قرآن می فرماید: «دلاورى آنان ميان خودشان شديد است [ولى از رويارويى با شما مى ترسند]، آنان را متحد و هم دست مى پندارى در حالى كه دل هايشان پراكنده است .»[2]

بنابراین ای افسر صهیونیست باید بدانی:

نکته اول : در 40 سال پیش، کشور مصر با مطرح کردن ناسیونالیسم عربی، می خواست در مقابل شما جبهه ی مقاومی تشکیل دهد؛ در حالی که یک کشور مسلمانی مانند مصر، می بایست با توجه به منش مسلمانی(نه ناسیونالیسم عربی) دست به مقاومت زند و قرآن را سرلوحه مقاومت خود قرار می داد: «اگر خدا را يارى كنيد، خدا هم شما را يارى مى كند و گام هايتان را محكم و استوار مى سازد.»[3] ولی اکنون حماس برخلاف مصر، با منش قرآنی در مقابل شما صف کشیده است؛ و  هر کس با منش قرآنی قدم بردارد، طبق صریح قرآن با نصرت خدای بزرگ مواجه می شود، و بحمدلله حماس این نصرت الهی را شامل حال خود کرده است.

نکته دوم : جدا از منش قرآنی نداشتن کشورهای عربی در آن مقطع، آنها ثبات قدم نداشتند؛ چنانکه بعد از شکست ناصر از شما، معاون او(انور سادات)[4] خیانت به فلسطین، اعراب و مسلمانان را کلید زد و شما را به رسمیت شناخت. در حالی که حماس علیرغم کمبود تجهیزات نظامی و محاصره و غیره، ثبات قدم دارد و این ثبات قدم، و مقاومت، و دل نبستن به مذاکرات بی اساس، معادلات را به نفع او تغییر داد.

حاصل سخن آنکه؛ در 40 سال پیش، اعراب مثل شیر در میدان نغریدند و در نتیجه شما خود را همچون شیر دیدید(در حالی که کفتار بودید)؛ اما اکنون با به میدان آمدن مقاومت جانانه فلسطینی، کفتار بودن شما عینیت یافت.

مقاومت

پی نوشت ها :
1ــ کلیک کنید
2ــ حشر/14.
3ــ محمد/7.
4ــ محمد انور السادات سیاست مدار، نظامی مصری و سومین رئیس جمهور مصر بود و این سمت را از تاریخ ۱۵ اکتبر ۱۹۷۰ تا روز ترورش توسط جهاد اسلامی مصر در تاریخ ۶ اکتبر ۱۹۸۱ به عهده داشت.

Share