شکست دیگری بر هیمنه پوشالی رژیم صهیونیستی

سید حسین سیدی
شکست صهیونیست ها
ناکامی اخیر رژیم صهیونیستی در نوار غزه بار دیگر قدرت پوشالی این رژیم غاصب و سفاک را، در وهله اول به مقاومت و بعد از آن به مسلمانان و جهانیان ثابت کرد.

شکست دیگری بر هیمنه پوشالی رژیم صهیونیستی :

ناکامی اخیر رژیم صهیونیستی در نوار غزه بار دیگر قدرت پوشالی این رژیم غاصب و سفاک را، در وهله اول به مقاومت و بعد از آن به مسلمانان و جهانیان ثابت کرد. اگر چه دشمن سفاک صهیونیستی در این تجاوز دو روزه چند نفر از اعضای مقاومت را به شهادت رساند، اما دست از پا درازتر به خانه خود بازگشت و متحمل خساراتی شد.

«توانمندی موشکی مقاومت فلسطین و هدف گیری دقیق آن در این درگیری دو روزه ثابت شد و سامانه «گنبد آهنین» که رژیم صهیونیستی مانور زیادی درباره قابلیت آن انجام می دهد، از 460 فروند موشک و راکت مقاومت فلسطین تنها توانست 100 فروند موشک را بگیرد و 360 فروند موشک و راکت بر سر شهرک های صهیونیست نشین فرود آمد. «رونین منلیس»، سخنگوی ارتش اسرائیل ناچار شد اعتراف کند که این بالاترین حد عملکرد گنبد آهنین بود.»[1]

از 460 فروند موشک و راکت مقاومت فلسطین تنها توانست 100 فروند موشک را بگیرد و 360 فروند موشک و راکت بر سر شهرک های صهیونیست نشین فرود آمد. «رونین منلیس»، سخنگوی ارتش اسرائیل ناچار شد اعتراف کند که این بالاترین حد عملکرد گنبد آهنین بود.»

ناکامی اخیر رژیم صهیونیستی بار دیگر، ترسو بودن سرسخت ترین دشمنان اسلام (یهودیان) را ثابت نمود[2] و این آیه از قرآن را فراروی ما قرار داد: «بَأْسُهُم بَيْنَهُمْ شَدِيدٌ تحَسَبُهُمْ جَمِيعًا وَ قُلُوبُهُمْ شَتىَ‏؛ دلاورى آنان ميان خودشان شديد است [ولى از رويارويى با شما مى ‏ترسند]، آنان را متحد و هم ‏دست مى ‏پندارى در حالى كه دل‏هايشان پراكنده است.»[3]‏ پیام این آیه برای مقاومت فلسطینی (و نیز جبهه مقاومت) این است که دشمنان اسلام و غاصبان بی رحم سرزمین غلسطین، علیرغم تبلیغات زیاد مبنی بر داشتن عِده و عُده، در میدان جنگ، حرفی برای  گفتن نخواهند داشت. همچنانکه در این تجاوز دو روزه، ناکارامدی گنبد آهنین (که آن همه به آن از می فروختند)، ثابت شد.

شکست دیگری بر هیمنه پوشالی رژیم صهیونیستی

پی نوشت ها :
1ــ کلیک کنید
2ــ مائده/82: «لَتَجِدَنَّ أَشَدَّ النَّاسِ عَداوَةً لِلَّذينَ آمَنُوا الْيَهُودَ؛ يقينا سرسخت‏ ترين مردم را در كينه و دشمنى نسبت به مؤمنان، يهوديان خواهى يافت‏.»
3ــ حشر/14

Share