توزیع گوشت قربانی در شهرستان پارس آباد

توزیع گوشت قربانی در پارس آباد
توزیع گوشت قربانی توسط اعضای طرح سفره نبوی بنیاد فرهنگی تربیتی ضیاءالصالحین با همکاری بنیاد کرامت امام رضا علیه السلام در شهرستان پارس آباد

به گزارش خبرنگار ضیاءالصالحین، اعضای طرح سفره نبوی بنیاد فرهنگی تربیتی ضیاءالصالحین با همکاری بنیاد کرامت امام رضا علیه السلام[1] در مجموع تدارک 8 رأس گوسفند برای کمک به محرومین و مستضعفین تحت پوشش در شهرستان پارس آباد انجام دادند که 2 رأس آن در عید سعید قربان بین نیازمندان توزیع شد و 6 رأس دیگر آن را به خواست خداوند سبحان در عید غدیر به دست نیازمندان خواهند رساند.
در این رابطه یکی از مسئولین سفره نبوی آقای رامین عشقی به خبرنگار ما توضیح دادند که: «بخاطر اینکه امسال الحمدلله برخی از گروه ها و خیرین برای محرومیت زدایی سنگ تمام گذاشته بودند لذا فقط به نظر می رسید که تعداد اندکی از قلم می افتادند که ما سعی کردیم از آن دسته  از محرومین حمایت کنیم و بالطبع عید غدیر فرصتی دیگری است که به عشق مولا و سید محرومین، امیر مؤمنان، امام علی علیه السلام، مابقی حمایتهای خود را در این روز شریف که یکی از روزهای مخصوص اطعام و احسانات است، انجام خواهیم داد إن شاءالله.»

به زودی إن شاءالله گزارش تصویری از این امر خیر تقدیم مخاطبان عزیز خواهد شد.

توزیع گوشت قربانی در شهرستان پارس آباد
توزیع گوشت قربانی در شهرستان پارس آباد توزیع گوشت قربانی در شهرستان پارس آباد

به زودی إن شاءالله گزارش تصویری مفصل تری از این امر خیر (در عید قربان و غدیر) منتشر خواهیم کرد. [با حفظ هویت افراد تحت پوشش]

لازم به ذکر است که این طرح (سفره نبوی) در طول سال ادامه دارد و ستاد سفره نبوی بنیاد فرهنگی تربیتی ضیاءالصالحین ضمن دعوت از خود خیرین جهت شرکت در این امر خیر، آمادگی خود را جهت هم افزایی های بیشتر با سایر گروهها اعلام می نماید. تا عزیزان بصورت حضوری جهت بازدید از مناطق محروم و آشنایی با افراد مستضعف با یقین و اطمینان بیشتر از اوضاع آنان در این امر کریمانه سهیم باشند.خیرین محترم اگر تمایل داشتند کمک های بیشتری انجام گیرد می توانند به یکی از روشهای حمایتی کمکهای خود را به دست مسئولین این ستاد برسانند و حتما اگر هزینه ای واریز شد در بخش نظرات مبلغ کمکی را اعلام نمایند تا إن شاءالله در محل مصرف آن قرار گیرد؛ جهت اطلاع از روشهای حمایتی اینجا کلیک کنید.

گفتنی است که اعضای این ستاد (سفره نبوی) در طول هفته کمکهای خود را بصورت مستمر به افراد تحت پوشش در قالب بسته های فرهنگی و احسانات مادی (اعم از خوراک و نقدی) می رسانند.

 

پی نوشت:
[1]. بنیاد کرامت امام رضا علیه السلام یا بنیاد کرامت رضوی از نهادهای وابسته به آستان قدس رضوی (علیه السلام) است که در سال 1395 با هدف «حل مشکلات ازدواج و معیشتی مردم» تأسیس شده است. این بنیاد در پنج زمینهٔ فرهنگی، تربیتی، ازدواج، اشتغال و درمان فعالیت می کند. بنیاد از طریق روحانیون مستقر در مناطق محروم به مردم آن مناطق کمک رسانی می کند.

Share