اعلام برنامه های کانون فرهنگی هنری ضیاءالصالحین در تابستان 97

مدیر اجرایی بنیاد ضیاءالصالحین اعلام کرد؛
برنامه ریزی کانون فرهنگی هنری ضیاءالصالحین تابستان 97
برگزاری کلاس های آموزشی فنی و حرفه ای از جمله اولویت های اساسی کانون فرهنگی هنری ضیاءالصالحین در تابستان 97 می باشد.

به گزارش خبرنگار ضیاءالصالحین به نقل از مدیر اجرایی بنیاد فرهنگی تربیتی ضیاءالصالحین در جلسه ای که عصر پنج شنبه، 14 تیر ماه در محل کتابخانه بنیاد برگزار گردید برنامه ریزی حول محور فعالیتهای کانون فرهنگی هنری ضیاءالصالحین در تابستان 97 با حضور معاونتهای بنیاد و سایر اعضای مدعو برگزار گردید.
در این جلسه مدیر اجرایی بنیاد، آقای بهرامزاده ضمن ارائه گزارشی از فعالیتهای سال گذشته، تلاش جدی همه ی اعضاء و معاونتها را برای جذب حداکثری جوانان و نوجوان از طریق فعالیتهای علمی ، آموزشی و فنی و حرفه ای خواستار شد.
در ادامه جلسه مقرر گردید فعالیتهای امسال با توجه به نامگذاری سال جاری از سوی مقام معظم رهبری به عنوان «تولید ملی و حمایت از کالای ایرانی» با رویکرد حمایت از صنعت داخلی در بخشهای کابینت سازی، تاسیسات و لوله کشی، جوشکاری و... شکل گیرد. هم چنین به پیشنهاد حراست محترم بنیاد و با هماهنگی های صورت گرفته با مدیریت موسسه غیرانتفاعی تسنیم، کلاسهای آموزشی کانون اعم از آموزش دروس شیمی، ریاضی، فیزیک، عربی، زبان انگلیسی و ... در موسسه تسنیم برگزار خواهد گردید.
ضمناً کارگاه آموزش رباتیک برای کودکان و نوجوانان با مربیگری آقای محمدی در همان موسسه پذیرای علاقمندان و اولیای محترم خواهد بود.

Share