ابراز همدردی مراجع عظام تقلید با خانواده های جانباختگان کشتی نفتکش

پیام تسلیت مراجع عظام تقلید:
پیام تسلیت مراجع عظام تقلید

به گزارش خبرنگار ضیاءالصالحین به نقل از حوزه، مراجع عظام تقلید با صدور پیام های جداگانه ای جانباختن دریانوردان فداکار در کشتی نفتکش سانچی را به خانواده آنان تسلیت گفتند.
متن  پیام حضرت آیت اللّه صافی گلپایگانی در پی جان باختن جمعی از دریانوردان فداکار در حادثه اخیر به این شرح است:
بسم الله الرحمن الرحيم
حادثه ناگوار و دلخراش جان باختن تعدادی از فرزندان عزیز کشورمان، دریانوردان غیور و فداکار هنگام انجام وظیفه، موجب تاثر و تاسف گردید‌.
این مصیبت، بسیار سخت و سنگین است و فقط باید از خداوند متعال استمداد نمود که به بازماندگان داغدار، صبر و اجر عنایت فرماید.
اینجانب این ضایعه مولمه را به خانواده های محترم آن عزیزان تسلیت گفته و رحمت و غفران الهی برای ارواح پاکشان از خداوند متعال مسئلت دارم.
لطف الله صافی
۲۶ ربیع الثانی ۱۴۳۹

متن پیام تسلیت حضرت آیت الله نوری همدانی به مناسبت جانباختن دریانوردان فداکار کشتی نفتکش در اقیانوس آرام به این شرح است:
بسم الله الرحمن الرحيم
خبر ناگوار حادثه کشتی نفتکش که منجر به جانبختن بهترین فرزندان ایران شد موجب تاسف و تاثر گردید
بی تردید این مصیبت  برای ما و ملت بزرگوار ایران و خانواده عزيزان ازدست رفته سنگین است که با عنایت پروردگار عالم باید تحمل شود.
امید است مسئولان محترم هرچه سریعتر علت حادثه را پیگیری و کارهای لازم را برای آرامش خانواده این عزيزان انجام دهند.
اينجانب ضمن ابراز همدردی عمیق، درگذشت این عزيزان را به بازماندگان شان و ملت عزیز ایران تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال رحمت و غفران الهی برای ارواح شان مسئلت میکنم.
حسین نوری همدانی
26 ربیع الثانی 1439

متن پیام تسلیت حضرت آیت الله وحید خراسانی به این شرح است:
به مناسبت جان باختن دلخراش كاركنان كشتی نفت‌كش ایرانی، حضرت آیت الله وحید خراسانی امروز در ابتدای درس خارج در مسجد اعظم قم، ضمن تسليت به خانواده های داغدار آن عزيزان، از عموم مومنين خواستند جهت شادی روح جان باختگان و صبر جزيل بازماندگان و تسلی خاطر آنان، سوره‌ی حمد قرائت بفرمايند.

 

 

Share