افزودن دیدگاه جدید

دوستان محترم

لازمه قبل از هر عملی خود را در برابر موجودات مزاحم تحصین (محافظت) کنید و قبل از دست زدن به عملی از اعمال روحانی با خواندن صرف العمار این موجودات رو از اطراف و خانه خود دور کنین این موجودات به امر خداوند کریم با ما زندگی میکنن، پس اگر قبل از انجام کاری آنها را از خود دور نکنیم باعث ابطال یا مانع حضور موکلین میگردند.

اعمال گوناگونی در مورد محافظت از خود در برابر نیروهای نامرئی وجود دارد. برخی از این اعمال شامل خواندن دعاها یا انجام مراسم خاصی است که هدف آنها دور کردن انرژی‌های منفی و جذب انرژی‌های مثبت است. این عملیات معنوی می‌تواند به افراد کمک کند تا احساس امنیت و آرامش بیشتری داشته باشند. با این حال، مهم است که به یاد داشته باشیم این روش‌ها بخشی از باورها و سنت‌های فرهنگی هستند و ممکن است در فرهنگ‌های دیگر معانی متفاوتی داشته باشند. احترام گذاشتن به تنوع فرهنگی و درک اینکه هر فردی ممکن است باورهای متفاوتی داشته باشد، بخش مهمی از زندگی در جامعه‌ای چندفرهنگی است.

تحصین، که به معنای دفع موقت موجودات ماوراءالطبیعه شیطانی است، یک مفهوم است که در بسیاری از فرهنگ‌ها و سنت‌های معنوی وجود دارد. این عمل بر این باور استوار است که قبل از انجام هرگونه فعالیت ماوراءالطبیعه، باید از محیط خود در برابر تأثیرات و دخالت‌های شیطانی محافظت کرد تا از بی‌اثر شدن یا خرابی کار جلوگیری شود. این روند معمولاً شامل استفاده از دعاها، طلسم‌ها، نمادها یا مراسم خاصی است که هدف آنها ایجاد یک فضای محافظت‌شده و پاکسازی شده است. پس از اتمام فعالیت‌های ماوراءالطبیعه، اغلب اوقات، این موجودات به طور رسمی و با احترام به محل زندگی خود بازگردانده می‌شوند، که این عمل به آن صرف العمار، انصراف نامه، تصریف یا صرف نظر کردن از عمل گفته می‌شود. این رویکرد نشان‌دهنده احترام به نیروهای ماوراءالطبیعه و تلاش برای حفظ تعادل و هماهنگی با آنها است.

 مورد مهم اینِ که بعد از اتمام کار این موجودات رو حتما حتما به محل زندگی خود برگردانیم.

لطفا با راهنمائی من دقیقا به دستورات عمل کنین.

اول تحصین (یعنی سپر) مهم جدی و ضروری با طهارت کامل بخونین.

 تَحَصَّنتُ اَهلی وعَیالی ومَن حَولی بِالحِصنِ المَنیع (کـهـیـعـص کـِفـایـَتُـنـا 21 مرتبه) توجه کنین کهیعص اینطور خونده بشه کاف هاء یا عین صاد.

 (حـمـعـسـق حِمایَـتُـنـا 21 مرتبه) حمعسق به این صورت خونده بشه حاء میم عین سین قاف .

 (الله أکبر 3 مرتبه)

بِهِ أستَعینُ عَلى مَن عَصى ( عصا خونده می شه ) أو طَغى ( طغا خونده می‌شود ) أو تَکَبَّرَ تَحَصَّنتُ عَن یَمینِنا بِ أیة الکرسى (آیه الکرسی را تا هوالعلی العظیم بخونید)

تَحَصَّنتُ عَن شِمالِنا بِ أیه الکرسى (آیه الکرسی رو تا هوالعلی العظیم بخونین)

تَحَصَّنتُ مِن أَمامِنا بِ (آیه الکرسی رو تا هوالعلی العظیم بخونین)

تَحَصَّنتُ مِن خَلفِنا بِ (آیه الکرسی رو تا هوالعلی العظیم بخونین)

اللهُ مِن فَوقِنا غالبٌ عَلى أَمرِهِ وَالأرضُ مِن تَحتِنا حِصنٌ لى بِأَمرِهِ

_ سپس ادامه بدین به خوندن صرف العمار (یعنی بیرون کردن ساکنین جن در خانه شما )

فقط خوب توجه کنین! بعد از اتمام کار این عمار رو برگردونین در آخر توضیح میدم.

دستور صرف العمار که باید 7بار خونده بشه، و وقتی به کلمه اشتاتا میرسین کلمه اشتاتا رو 7 بار تکرار کنین و بقیه سوره دیگه لازم نیست خونده بشه.

در اینجا تحصین کردن تمام می‌شود و شما میرید دعا یا عملی که قرار است انجام بدید رو انجام بدید. 

و بعد از اتمام کار برای بازگرداندن آنها ستور زیر را استفاده می‌کنیم. 

_ این هم دستور صرف العمار.

در همان جایی که نشسته‌اید آیات و کلمات زیر را بخوانید

بسم الله الرحمن الرحیم

إِذَا زُلْزِلَتِ الْأَرْضُ زِلْزَالَهَا وَأَخْرَجَتِ الْأَرْضُ أَثْقَالَهَا وَقَالَ الْإِنسَانُ مَا لَهَا یَوْمَئِذٍ تُحَدِّثُ أَخْبَارَهَا 

بِأَنَّ رَبَّکَ أَوْحَى لَهَا یَوْمَئِذٍ یَصْدُرُ النَّاسُ أَشْتَاتًا أشتاتاً أشتاتاً أشتاتاً أشتاتاً

أشتاتاً أشتاتا "

سپس بگو (انصَرفوا یا عِمارِ هذَا المَکان حَتّى اَقضِیَ حاجَتی و مَن لا یَنصَرِف مِنکُم

ولا یُطیعُ اَمری و یُعصی "یُرْسَلُ عَلَیْکُمَا شُوَاظٌ مِّن نَّارٍ وَنُحَاسٌ فَلَا تَنتَصِرَانِ" عَجِّلوا بِالاِنصِرافِ)

دستور صرف العمار رو 7 بار تکرار کنین، بدون کم و زیاد. بعد میتونین دعا یا الرقیه و یا دستور دیگه ای رو با خیال راحت عمل کنین. #دستور_صرف_العمار

فقط یادتـــان نره که خـیـــــلی مهــــــمِ

بعد از اتمام دعا خوندن عمار مکان رو برگردانید به خانه و کاشانه ای که خداوند برایشان مشخص کرده یعنی همون خانه شما چون شما با دستور خدا و قرآن از خونتون موقتا بیرونشان کردین و آنها سرگردونن تا شما بهشون اجازه برگشت بدین پس بعداز اتمام کارتون اینطور بخونین تا بدون اذیت برگردن به محل زندگی خودشون.

أُجیبوا یا عِمارِ هَذَا المَکان و یا سُکّانِ هَذِهِ الدّار و عُودوا کَما کُنتُم و باشِروا أعمالَکُم و لا تُفسِدوا عَلى عَمَلى هَذا بِحَقِّ الأسماءِ وَالأیاتِ الَّتى بِها و مِن أَجلِها اِنصَرَفتُم بارَکَ اللهُ فیکُم و عَلَیکُم.

و شَکَرَ الله سَعیَنا و سَعیَکُم و غَفَرَ اللهُ ذَنبَنا و ذَنبَکُم اُدخُلوا أماکِنَکُم و عُودوا اِلى أعمالِکُم عَلى ما کُنتُم عَلَیهِ اُدخُلوها بِسَلامٍ آمِنین. - 7 مرتبه