تفسیر آیه 48 و 49 سوره آل عمران - استاد محسن قرائتی

موضوع: 
تفسیر چهل و هشتمین و چهل و نهمین آیه از سوره مبارکه آل عمران توسط حجت الاسلام استاد محسن قرائتی به مدت 9 دقیقه

تفسیر آیه 48 و 49 سوره آل عمران - استاد محسن قرائتی

در این بخش از ضیاءالصالحین، صوت تفسیر آیه چهل و هشتم و چهل و نهم سوره مبارکه آل عمران را در کلام حجت الاسلام استاد محسن قرائتی به مدت 9 دقیقه با شما قرآن دوستان عزیز به اشتراک می گذاریم.

◉ ➖ ➖ ➖ ➖ ◉ ➖ ➖ ➖ ➖ ◉ ➖ ➖ ➖ ➖ ◉ ➖ ➖ ➖ ➖ ◉

متن آیه 48 سوره آل عمران:

وَيُعَلِّمُهُ الْكِتَابَ وَالْحِكْمَةَ وَالتَّوْرَاةَ وَالْإِنْجِيلَ

ترجمه آیه:

و خداوند به او كتاب و حكمت و تورات و انجيل را مى‌آموزد.

متن آیه 49 سوره آل عمران:

وَرَسُولًا إِلَىٰ بَنِي إِسْرَائِيلَ أَنِّي قَدْ جِئْتُكُمْ بِآيَةٍ مِنْ رَبِّكُمْ ۖ أَنِّي أَخْلُقُ لَكُمْ مِنَ الطِّينِ كَهَيْئَةِ الطَّيْرِ فَأَنْفُخُ فِيهِ فَيَكُونُ طَيْرًا بِإِذْنِ اللَّهِ ۖ وَأُبْرِئُ الْأَكْمَهَ وَالْأَبْرَصَ وَأُحْيِي الْمَوْتَىٰ بِإِذْنِ اللَّهِ ۖ وَأُنَبِّئُكُمْ بِمَا تَأْكُلُونَ وَمَا تَدَّخِرُونَ فِي بُيُوتِكُمْ ۚ إِنَّ فِي ذَٰلِكَ لَآيَةً لَكُمْ إِنْ كُنْتُمْ مُؤْمِنِينَ 

ترجمه آیه:

و (عيسى را به) پيامبرى به سوى بنى‌اسرائيل (فرستاد تا بگويد) كه همانا من از سوى پروردگارتان براى شما نشانه‌اى آورده‌ام. من از گل براى شما (چيزى) به شكل پرنده مى‌سازم، پس در آن مى‌دمم، پس به اراده و اذن خداوند پرنده‌اى مى‌گردد. و همچنين با اذن خدا كور مادرزاد و مبتلايان به پيسى را بهبود مى‌بخشم و مردگان را زنده مى‌كنم واز آنچه مى‌خوريد و آنچه در خانه‌هايتان ذخيره مى‌كنيد به شما خبر مى‌دهم، براستى اگر ايمان داشته باشيد در اين معجزات براى شما نشانه و عبرتى است.

◉ ➖ ➖ ➖ ➖ ◉ ➖ ➖ ➖ ➖ ◉ ➖ ➖ ➖ ➖ ◉ ➖ ➖ ➖ ➖ ◉

جهت دسترسی به مجموعه صوتی تفسیر کل قرآن کریم کلیک کنید.

 

 

 

 

 

پدیدآورنده: 
Share