دانلود و تماشای مستند سینمایی «آقا مصطفی» - شهید مصطفی صدرزاده

دریافت ویدئو
دانلود فایلاندازه
فایل دانلود و تماشای مستند سینمایی «آقا مصطفی»385.37 مگابایت
موضوع: 
مستند سینمایی «آقا مصطفی»، روایتی متفاوت از بخش مهم زندگی و زمانه شهید مدافع حرم، آقا مصطفی صدرزاده است که می‌تواند الگویی برای همه فعالان فرهنگی باشد. در این مستند، بستگان و آشنایان شهید خاطراتی از دوران کودکی، نوجوانی و جوانی وی روایت می‌کنند....

 مستند سینمایی شهید مصطفی صدرزاده

مستند سینمایی «آقا مصطفی»، روایتی متفاوت از بخش مهم زندگی و زمانه شهید مدافع حرم، آقا مصطفی صدرزاده است که می‌تواند الگویی برای همه فعالان فرهنگی باشد. در این مستند، بستگان و آشنایان شهید خاطراتی از دوران کودکی، نوجوانی و جوانی وی روایت می‌کنند که در خلال آن با مجاهدت‌‌ها و فعالیت‌های فرهنگی آقامصطفی آشنا می‌شوید. شهید صدرزاده با مدل جذب قوی که داشته توانست در محله کهنز شهریار انقلابی به پا کند که حتی لات‌های منطقه هم مجذوبش شدند.

مستند «آقا مصطفی» همزمان با انتشار تقریظ‌‌‌ رهبر معظم انقلاب بر کتاب «سرباز روز نهم»، مصادف با روز جهانی مسجد و اولین رویداد تکریم فعالان مسجد در عماریار منتشر شد.

با حمایت مالی از این فیلم، به تولید بیشتر و بهتر این نوع آثار کمک کنیم. (حمایت از طریق عمار یار)

کارگردان : سیدابراهیم بدرالدین
تهیه شده : مدرسه اندیشه و هنر (ماه)

دانلود و تماشای مستند سینمایی «آقا مصطفی» - شهید مصطفی صدرزاده

درباره شهید مصطفی صدرزاده :

مستند «آقا مصطفی» حکایتی از جهاد فرهنگی شهید مدافع حرم «مصطفی صدرزاده» است و روایتگر دنیای جوانانی شده که وی با روش‌های نامتعارف، آنان را به سوی پایگاه بسیج جذب کرده است. آنهایی که ابتدا او را تحقیر و حتی کتک زده‌اند و امروز همان بچه محل بسیجی دیروز، برایشان شده «آقا مصطفی».

مقام معظم رهبری در ۱۴ خردادماه ۱۴۰۲ در مراسم رحلت امام خمینی(ره)، در وصف شهید «مصطفی صدرزاده» بیان داشتند: گاهی اوقات شما می‌بینید از یک روستا یک شخصیت منور و نورانی بر می‌خیزد؛ از یک روستای اطراف شهرستان شهریار یک جوان فداکار و نورانی مثل «مصطفی صدر زاده» به وجود می‌آید که ما از این شهید در تمام سرتاسر کشور بسیار داریم، اینها امید بخش است.

مستند «آقا مصطفی» به کارگردانی و نویسندگی سیدابراهیم بدرالدین و تهیه کنندگی سیدحمیدرضا حسینی مهر در مدرسه اندیشه و هنر (ماه) ساخته شده است.

از دیگر آثاری که شهید صدرزاده را معرفی کرده می‌توان به عابدان کهنز، روزگار ابراهیم، غیور علوی، ملازمان حرم و فیلم دیپورت اشاره کرد.

Share