آسیبهای مؤمنان در آخرالزمان - استاد عالی (بخش 3) + متن

سومین جلسه از بیانات ارزشمند و معرفتی حجت الاسلام مسعود عالی با موضوع "آسیب های مؤمنان در آخرالزمان"

آسیبهای مؤمنان در آخرالزمان - استاد عالی (بخش 3) + متن

در این بخش از ضیاءالصالحین، سومین جلسه از بیانات ارزشمند و معرفت افزای حجت الاسلام مسعود عالی را با موضوع "آسیب های مؤمنان در آخرالزمان" به مدت 50 دقیقه با مخاطبان عزیز به اشتراک می گذاریم.

آسیب های مؤمنان در آخرالزمان - استاد عالی

خلاصه بخش سوم : آسیب های مؤمنان در آخرالزمان / حجت الاسلام عالی

درس غیرت و حساسیت به امور دینی یکی از درس های مهم عاشورا است و شیطان همواره در کمین نابود کردن ارزش های ما می باشد. خانواده اصلی ترین هدف شیطان است که از سه رکن پدر و مادر، همسر و فرزند تشکیل می شود. در مورد پدر و مادر احادیث و روایات بسیاری وجود دارد که در همه ی آنها مقام والایی به هر دو این ها داه شده و فرزندان همواره و در هر شرایطی باید به والدین خود احترام بگذارند. در روایت است که اگر می خواهی به مقام انبیا الهی برسی، به پدر و مادر خود نیکی کن. در زندگی هرگاه گرفتار گره های مادی و معنوی شدید از آنها کمک بگیرید چرا که دعای پدر و مادر در حق فرزندان معجزه می کند. همچنین اگر پدر و مادر فرزندی را نفرین کنند، زندگی برای او بسیار سخت خواهد شد.
در والایی مقام پدر و مادر آمده که حتی اگر آنها در قید حیات نباشند نیز دعایشان برای فرزند به اجابت خواهد رسید و چه خوب است اگر فرزندان از آنها بخواهند تا برایشان دعا کنند. بهترین چیز در بندگی همین اطاعت و احترام به پدر و مادر است.

آسیب های مؤمنان در آخرالزمان - استاد عالی

جهت دسترسی به مجموعه بیانات حجت الاسلام مسعــود عالی کلیک کنید

کلمات کلیدی: 
Share